1st beggar: arey, tum kyu us

1st beggar: arey, tum kyu us cinema poster ko aise gur rahe ho?
2nd beggar: main hee is cinema ka producer hoo

by Pak101.com (few years ago!) / 1078 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Dad: Kyu Ro Rahe Ho Beta?

Dad: Kyu Ro Rahe Ho Beta?
Chintu: Teachar Ne Mara..!
Dad: Tumne kuch Galti Ki Hogi.!!
Chintu: Nhi dady Mai Toh Aaram se So Raha Tha..!

by Pak101.com (few years ago!)
Banta Singh was painting his living

Banta Singh was painting his living room one hot day.

Why", his friend Santa Singh asked him, "are you wearing two jackets?".

Because," said Banta Singh, "The directions on the can says 'put on two coats'

by Pak101.com (few years ago!)
Pathan

Do pathan pani peene gae tou glass ulta para tha
Pehla pathan : is ka to mou he band hai.
Dosra pathan : ye to neeche se bhi toota hua hai

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
EXAMS BAR-BAR KYUN ?

Hum jeete EK bar hai,
Marte EK bar hai,
Pyar EK bar hota hai,
Aur shaadi bhi EK hi bar hoti hai..
TO ye EXAMS BAR-BAR KYUN ???

by Mazhar Khan (few years ago!)
Do sharabi

Do Sharabi Sadak Pe Ja Rahe The Ki Achanak Unhe
Aayna Mila
1st Sharabi-Ye Photo Kiski Hai
2nd-Abe Gadhe Itna B Nahi pata Ye Photo To Meri
Hai

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Motorway police

Motorway police:KHAN ap 180 Kì speed
sy kyn ja rahy ho

KHAN:Tm logn ny he to side waly

board pe likha hy:

YAD RAKHN GHR PE KOI AP KA INTIZR KR RHA HY ;->

( -_-)

by Hina Tariq (few years ago!)
Insan Ke Izzat Ki Mazbooti?

Teacher: Wo Kon C Cheez Hay
Jo Insan Ke Izzat Ko Mazbooti
Say Jakray Rakhti Hay?

Sardar Je:

MISS “NARRA”

by Mohammad Ali (few years ago!)
3 larkiun baad larka hya

Santa: Upperwale ki daya se teen larkiyon ke baad
mere larka hua hai
Banta: Yaar tumhare upper kaun rahata hai

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Valentine Card

Girl to Shopkeeper: Koi esa "Valentine Card" hai, jis par lekha hon "mai sirf aur sirf tum se pyar karti hon" ?
.
Shopkeeper: Haan hai
.
Girl: Acha 7 cards dena

by Pak101.com (few years ago!)
Ram tumhara ghar banne wala th

Teac:Ram tumhara ghar banne wala tha aur tumhara bhai bhi aane wala tha?Uska kiya hua?
Ram:Nahi Hua.
Teac:Kiyu?
Ramono mein ek baat commom thi "CEMEN" khatam hogaya!!

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook