1st beggar: arey, tum kyu us
1st beggar: arey, tum kyu us cinema poster ko aise gur rahe ho?
2nd beggar: main hee is cinema ka producer hoo
by Pak101.com (few years ago!) / 1078 views
Similar Jokes
Dad: Kyu Ro Rahe Ho Beta?
Chintu: Teachar Ne Mara..!
Dad: Tumne kuch Galti Ki Hogi.!!
Chintu: Nhi dady Mai Toh Aaram se So Raha Tha..!
by Pak101.com (few years ago!)
Banta Singh was painting his living room one hot day.
Why", his friend Santa Singh asked him, "are you wearing two jackets?".
Because," said Banta Singh, "The directions on the can says 'put on two coats'
by Pak101.com (few years ago!)
Do pathan pani peene gae tou glass ulta para tha
Pehla pathan : is ka to mou he band hai.
Dosra pathan : ye to neeche se bhi toota hua hai
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Hum jeete EK bar hai,
Marte EK bar hai,
Pyar EK bar hota hai,
Aur shaadi bhi EK hi bar hoti hai..
TO ye EXAMS BAR-BAR KYUN ???
by Mazhar Khan (few years ago!)
Do Sharabi Sadak Pe Ja Rahe The Ki Achanak Unhe
Aayna Mila
1st Sharabi-Ye Photo Kiski Hai
2nd-Abe Gadhe Itna B Nahi pata Ye Photo To Meri
Hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Motorway police:KHAN ap 180 Kì speed
sy kyn ja rahy ho
KHAN:Tm logn ny he to side waly
board pe likha hy:
YAD RAKHN GHR PE KOI AP KA INTIZR KR RHA HY ;->
( -_-)
by Hina Tariq (few years ago!)
Teacher: Wo Kon C Cheez Hay
Jo Insan Ke Izzat Ko Mazbooti
Say Jakray Rakhti Hay?
Sardar Je:
MISS “NARRA”
by Mohammad Ali (few years ago!)
Santa: Upperwale ki daya se teen larkiyon ke baad
mere larka hua hai
Banta: Yaar tumhare upper kaun rahata hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Girl to Shopkeeper: Koi esa "Valentine Card" hai, jis par lekha hon "mai sirf aur sirf tum se pyar karti hon" ?
.
Shopkeeper: Haan hai
.
Girl: Acha 7 cards dena
by Pak101.com (few years ago!)
Teac:Ram tumhara ghar banne wala tha aur tumhara bhai bhi aane wala tha?Uska kiya hua?
Ram:Nahi Hua.
Teac:Kiyu?
Ramono mein ek baat commom thi "CEMEN" khatam hogaya!!
by Pak101.com (few years ago!)