Me sub ka baap hun

Dost:agr tum zaheen ho to Rs.100 bhejo.
Hoshyar bo to 200.agr dono ho to 300 bhejo

sardar ne 600 rupee bheje aur kaha me in sub ka baap hun.

by Sabir shah (few years ago!) / 839 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Teacher vs student

Teacher:last semester you were roaming with that girl and thais semester you are roaming with other. What you think of yourself?
Studend:syllabus changed mam.

by Sabir shah (few years ago!)
i love you

Boy 1: Larkion ko "I love you" bolny ki sab se achi jagah konsi hai?
Boy 2: Daata Darbar
Boy 1: Kion ??
.
Boy 2: Kionky wahan larkiyon ne chapal nahi pehni hoti

by hearthackervsgirls (few years ago!)
shadi ka kharcha

aik bachy ne apny baap se pocha....
"Abu shadi per kitna kharch uthta hai"

baap ne jawab diya:

Maloom nhi beta mai tau abhi tak adayiagi kar rha hon" :D

by WAQAR (few years ago!)
Mujhe is tarah se propose

Girl:” Mujhe is tarah se propose
karo ki kisi ne nahi kiya ho..
.
.
Boy:” (slapped the girl) kamini,
i love u
.
.
.
Kutti, Saali, Shaadi karle
mujhse aur tabah karde Mujhe…

by Mazhar Khan (few years ago!)
Love Marriage Ka Matlab

Love Marriage Ka Matlab Apny boyFriend Ko husband Banana

Arrange Marriage Ka Matlab ?

KiSi Or K boyfriend Ko Apna husband Bnana.

Toba Toba. . .! :o :p

by Mazhar Khan (few years ago!)
Teri galiyon mein ghumenge

Teri galiyon mein ghumenge hum jaan-jaan ke,

Hume pata hai ki tune Thane mein report likhvai hui hai,

Jaa ke puch le us Thanedaar se,
Humne uski bhi ladki fasai hui hai!!!

by Pak101.com (few years ago!)
lawyer to sardar

Lawyer to sardar:geeta pe hath rakho
Sardar:Kamal hai, Seeta pe hath rakha
to baat court tak pohanch gaye,
ab bol raha he geeta pe hath rakho:p

by Abdul Basit (few years ago!)
fighting 4 seat

2 girlz in Bus
Fighting 4 Seat

1st
me bethungy
Pehli me aai hu
2nd
Pehlay me aai hu

Boy:
Ary bhai jo umar
me bari hay wo
beth jaey

Both grlz:
Baji pehlay aap :)

by tahir bashir (few years ago!)
Sardar

1 sardar ghar se nekla tu daikha ke samnay kailay ka chelka para howa tha
Sardar: O mere khudaya.. Aaj phir phisalna parega

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Agar Apko Afsos Hai K

Agar Apko Afsos Hy K Apki Life
Main Apka Koi Intazar
Karne Wala Nahi Hai.
.
To 1 Kam Karen,
30 Mint K Leye
Bathroom Main Ja Kar
Beth jayen.
.
.
.
Koi Na KOi Bahir Intazar Zaroor Karyga.
(“,)
<)(>
/ \_
O Nikal Nahi To Meri Nikal Jay Gi.

by Mazhar Khan (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook