Girl and Doctor

Girl: Doctor sahib mairy boyfriend ko andar bhula lejeye
.
Doctor: Trust me mai shareef admi ho….
.
Girl: Nahi Doctor Sahib, apki nurse bahir akeli hai, owr maira boyfriend shareef nahi hai

by hearthackervsgirls (few years ago!) / 908 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Raat ke 3 baje santa ke number

Raat ke 3 baje santa ke number par phone

aaya – Hello yaha Fatima Mehfooz rehti hai kya?

Santa : Kutte itni raat ko Fatima mere paas
hoti to mehfooz rehti kya?

by Pak101.com (few years ago!)
Meri shadi ho gai

Employee-
" boss meri shadi ho gayi,meri salary bhada do"
Boss-
"factory ke bahar hone wale hadso ke liye company
zimedar nahi hoti"

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek Clinic k aage lambi line thi

Ek Clinic k aage lambi line thi,
1Aadmi bar-bar line me ghusta tha,
par log usko pakar k piche phek dete the
Admi:"Lage raho, Saalo clinic hi nahi kholunga"

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Aik dost (Doosray say): Tumhari ammi ko kaisay pata

Aik dost (Doosray say): Tumhari ammi ko kaisay pata chala keh tum nay mun nahi dhoya?
Doosra dost : mein sabun bhigona bhool gia tha.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Main Jise Chahta Hu

1st Friend: Yar Me Jis Larki Ko Chahta Hu n,

Usne Mujhse Shadi Nhi Ki
2nd Friend: Tumne Usy Bataya K
Mera Chacha Karorpati Hai
1st: Bataya Tha
2nd: Phir
1st: Ab Wo Meri Chachi Hai.

by Pak101.com (few years ago!)
Egyptian mummy

2 Sardars lookin at an Egyptian mummy.
Sardar1:Look so many bandages,
pakka truck accident case hai.
Sardar2: Aaho,
truck number bhi likha hay, BC-1760

by hearthackervsgirls (few years ago!)
mai tumharey liye

Girl:mai tumharey liye sub kuch chor du gi
Boy: ma baap
Girl:Yes
Boy: khana penna
Girl: Yes
Boy: sari dunya
Girl: Yes
Boy:Star Plus
Girl: apna mou sambhal kar baat karo…!!!

by Mazhar Khan (few years ago!)
2 Din K Liye Apni Kameez Dena.

Mouse To Elephant:
2 Din K Liye Apni Kameez Dena.

Elephant:
“Ha….Ha….Ha…..
Pehney
Ga Kya ??”

Mouse:
Nahe,Beti Ki Shadi Hay,
Tent Lagwana Hay..

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa:Y do u prefer prepaid

Santa:Y do u prefer prepaid connection over postpaid?

Banta:Prepaid me bahut fayda hai,
isme call k baad bill badhne ki bajaye kam hota hai

by Pak101.com (few years ago!)
Funny shairy

Tujhe dekha to ye jana sanam
~
~
~
~
~
lota hai too purana sanam

by Sabir shah (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook