ek sonar apnay kaam main masroof ta
ek sonar apnay kaam main masroof ta
k ek admi nay os say pucha
" bahi sahab yahan kia forokht hota hay?"
sonar nay ghusay say kaha,"
yahan gadhay(donkey) forokht hotay hain".
to admi nay kaha,"ap akailay rah gaey hian ya aor b koi hay."
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 972 views
Similar Jokes
Jailer- Tum jail me kuyn ho?
Santa- Maine Bank Luta. Lekin Paise wahi ginane lag gaya Qki waha likha tha Counter Chhodne se pehale paisa Gin lo
by hearthackervsgirls (few years ago!)
PATHAN Ki Bus Nehar Me Gir Gai
POLICE: Bus Kesy Giri?
PATHAN:Muje Ni Pta!
POLICE : Q?
PATHAN : Wo Aj Helper Ni Aya
To Me Pechy Kraya Lene Gya Hua Tha.. ;->
by Mohammad Ali (few years ago!)
Pathan: Mere Mohalley Wale Bohat Kanjoos Hein. Dost: Kiun?
Pathan: Sab Ne 14 Aug Manai Par Kisi Ne Qurbani Ka Gosht Nahi Bheja;-)
by Pak101.com (few years ago!)
aaj kal boys aur girls apne bare mein kya sochte hain???? Boys sochte hain ki girls ringtone ki thara hothi hain jab chahe jab badal lo.. aur girls sochte hain ki boys message ki thara hothe hain ager pasand aye toh rake lo inbox mein nahi toh delete kar doh!!!!!!!!!!!!!
by Mohammad Ali (few years ago!)
Sardar:dr sahab ap bagir dard k dant nikal sakte hu.
Dr:nai
sardar :me nikal sakta hun
dr:kaise
sardar:hahahahaha
by Sabir shah (few years ago!)
A lady was picking through the frozen turkeys at the grocery store, but couldn't find one big enough for her family.
She asked a stock boy, "Do these turkeys get any bigger?"
The stock boy replied, "No ma'am, they're dead."
by Pak101.com (few years ago!)
Gf – “I cheated.” Bf – “So what do u think I love u?I was also cheating u for past 2 yrs.”
Girl cried & said “I was talking about exams.”
Boy:oOops
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Gabber sInGH nE jab JaNam LiYe To UsKi Maa usKo mAar rAHI Thi...
Nurse:Q MaR rHi ho??
mAA boLi: kamina jb se Paida HwA Hy, ake hI Baat Puch rHa He..??
.
.
... .
.
.
Wo kitnay Admin thay.....
by Pak101.com (few years ago!)
Santa 60th B'day Bnta-Ye Cake Pe bulb Q lagaya
he? Snta-60 Candls lagane Me Mushkil ho Rhi thi
Isliye 60Watt k bulb laga diye
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar ne masjid se joti chori ki
Molvi:ene juti chuki edi tend kro
Sardar:aik pair le lo te foji cating kr deo
by hearthackervsgirls (few years ago!)