Sardar g 1 Girl k sath

Sardar g 1 Girl k sath chips kha raha tha

Girl ne pyar se ankho mai ankhain dal k pocha

kuch feel ker rahe ho?

Sardar: Han tum mujh se ziada chips kha rahi ho.

by Pak101.com (few years ago!) / 1019 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Santa pland land hote

Santa pland land hote hi chillane laga “Bangalore
aaya Bangalore aaya. Balle Balle”

Air Hostess : Hello sir, B silent.

Santa : “Ok, anglore aaya anglore aaya. Alle Alle”

by Pak101.com (few years ago!)
Kia Aap k Sur Par Seengh Hain?

Kia Aap k Sur Par Seengh Hain???

Just Check It

Nahi Hain??

Nahi

R u Sure??

Yes

Koi baat Nahi Gadhay k bhi nahi hotay

by Mazhar Khan (few years ago!)
Convent school k bache

Convent school k bache zoo me-00h! wow monkey is
sleeping don't disturb
.
.
.
.
.
.
Govt. Scool k bache- OYE HOYE DEKH TERA BAAP
SO RAHA HAI, PATHAR MAAR SAALE KO....

by Tanveer Hussain (few years ago!)
lab k test results

Doctor: Meray pass aap k liay aik bad news and aik bohat bad news hai.
Patient: Well, pahilay bad news batain.
Doctor: lab k test results k baad aap 24 hours aur zinda rahain gay.
Patient: 24 HOURS!!! Aur bohat bad news?
Doctor: Mai aap ko 24 hours se talaash kar raha tha

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Lab Rat to another

What did one lab rat say to the other?

“I've got my scientist so well trained that every time I push that buzzer, he brings me a snack!”

HEHEHEHE =D

by WAQAR (few years ago!)
LKG ke kid ka paper me 0 aya

LKG ke kid ka paper me 0 aya.

Father angry: What is this?

Very Funny Kid: Papa, teacher ke pass STAR khatam ho gaye, to MOON de diya.

by Pak101.com (few years ago!)
Muje E-Mail bnana hy. Santa

Santa: Muje E-Mail bnana hy.
Santa
Santag
Santa123
Santaabc
Koe b nhe mil rha.

Major Rohail: Tum "AKALMAND SANTA" try kro 100% mil jye ga.

by Pak101.com (few years ago!)
Wat is meant by Mixed Emotion?

Wat is meant by Mixed Emotion?
Ans:Ur ENEMY falls from 17th floor on ur brand
new car
& u don't know whether to Laugh or Cry. :D

by Tanveer Hussain (few years ago!)
FARAZ

In Zardarion say dosti achhi nahi Faraz,
Tu Sadar-e-Pakistan hay kuchh to khayal kar !

by Abdul Sami (few years ago!)
Kya Kaha Doctor Ne?

Pati Bahut Jyada Beemar Ho Gaya Tha, Aur Thik Nahi Ho Paa Raha Tha.

Patni Usko Shahar Ke Ek Bahut Bade Doctor Ke Pass Le Gayi.

Doctor Ne Achhi Tarha Se Checkup Kiya Aur Patni Ko Samjhate Hue Bola.

Doctor: “Inko Achha Aur Healthy Breakfast Do, Hamesha Inke Sath Achi Trha Se Bolo, Apni Koi Bhi Problem Inko Mat Batao, Ghar Mein Koi Bhi Tv Serials Na Dekho, Shopping Naye Kapde Aur Jewellery Ki Koi Bhi Deemand Bilkul Bhi Na Kare, Aisa Ek Saal Tak Karo Ye Bikul Perfect Ho Jayenge”

Ghar Aate Hue Raste Mein Pati Ne Patni Se Puchha
Pati: “Kya Kaha Doctor Ne?”

Patni Dukhi Man Se Boli: “Aapke Bachne Ki Koi Umeed Nahi Hai”

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook