Joary
Aik pathan ne 2usry pthan se poucha, joray kahan bnty hn, 2usry ne kaha, asmano per, pehla bola O ME MAR GYA, me to drzee ko de aya.
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 925 views
Similar Jokes
sardar: Meri Khwab Me Kal Ksi Se Larayi Hogai Thi
Aaj Me Nahi Soun Ga
Friend: Larayi Kal Hoyi
To Aaj Q Nahi Soye Ga?
sardar:
Aaj Wo Banday Lekar Aaye Ga.:P
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Yaar ab tu mujhe SMS kyu nhi krta?
Banta: Petrol mehnga ho gya hy.
Santa: Petrol & SMS?
Banta: Easy load karvane k lye ghar se 10 km
Dur bike pr jana prta hy.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Q- Whats the difference between Women & Books?
A- Books can be Understood.
Q- Why can't Women Drive well?
A- Because there are so many mirrors in a car to distract them!
Q- Why can't Women stand a day in Jungle?
A- No Shopping Centers!
Q- How to save a Dying Woman?
A- Tell her about a 90% Sale some where!
Q- If a Woman is Quiet, which day is it?
A- Who Cares, just Enjoy the Day..!!
by Mazhar Khan (few years ago!)
Gaou ka master ji bacho ku english parra raha ta----- Bacho ye ,, M,, hy . M say mother--maa--jaisay sheeday ki maa---- Dosray din master ji nay board pay W lika-- bacho ye kia hy?? aik bacha bola-----sir---hy tu ye sheeday ki maa --par aj is ki taangay oopar hy
by Mohammad Ali (few years ago!)
Are utho…
Ye koi soney ka waqt hai?
Jab dekho sotey rehte ho?
Kya sari zindagi so so ke bitani hai?
Aur haan jaag jao to shor mat karna
Mein so raha hoon..
by Mazhar Khan (few years ago!)
10thClass Student:- I want to Fail in 10th.
Friend:-Dad said If I got 80+ than Science
if less than than Arts
If I fail than I hv to "Marry"
by Pak101.com (few years ago!)
1 Jaga Bomb Blast K Bad 1 Admi Chila Raha Tha: “O God! Mera Hath Urh Gaya”
Pathan: Hoasla Karo
Mat Roo, Daikho Us Aadmi
Ka Sar Urh Gaya Hai, Wo B To Chup Hai.
by Pak101.com (few years ago!)
One Philosopher said: Every Wife is a 'Mistress' of
Her Husband...
'MISS' For One Year And 'STRESS' For Rest of the
Life. :
by Pak101.com (few years ago!)
1st frnd:Yar mein jis larki ko chahta tha,
usne mujse shadi nahi ki
2nd:Tu ne use btaya k tera abu cror pati hai
1st:Btaya tha 2nd.to phr
1st.Usne abu se krli.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa to Banta-1 Gud News 1 Bad News- Gud News
Meri biwi ka ACCEDENT ho gaya
Banta-aur Bad News
Santa-wo ek SAPNA tha
by Pak101.com (few years ago!)