Once Rajni was the guest
Once Rajni was the guest contestant in KBC.
Amitabh says: Computer ji,
Rajnikantji ko pehla sawaal poochiye.
Computer: main lifeline use karna chahta hu
by Pak101.com (few years ago!) / 979 views
Similar Jokes
1 sharabi let kr gaane ga raha tha.. 2-3 gaane ga kar wo ulta let kar gaane laga..
Dusra sharabi ne pucha: Yaar ulta let kar gaane kyun gaane laga..
Sharabi: Pehle A side thi ab B side hai...
by Pak101.com (few years ago!)
ak KANJOOS ak admi ko hotle lay gaya.
to KANJOOS osay bar bar ak ak glass pani ka la
kar pelata hai.
ADMI tang ho kar KANJOOS say.
bhai sahab tori se roti lay ao halaq main pani panse
gaya hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Lecturer: What comes first - Sun or Moon?
Student: Obviously Moon.
Lecturer: How?.. Student: Abe Dhakkan Honey'MOON', k baad hi to 'SON' Ayega na...
by Pak101.com (few years ago!)
Billi: Tum Kitnay Saal K Ho?
Hathi: 3 Saal Ka Hu.
Billi: 3 Saal K Ho Our Itnay Baray Kesay?
Hathi: Nido Peeta Hu.
Sehat Ki 10 Khoobiyo Wala.
Tumhari Umar Kya Ha?
Billi: 30 Saal.
Hathi: 30 Saal Ki Our Itni Choti?
Billi: Fair&lovely Use Karti Hu.
Umar Ka Pata Hi Nahi Chalta ;)
by Mazhar Khan (few years ago!)
1st sardar: oye agar neend na aaye to kya kia jaaye?
2nd Sardar: Neend ka intizar karne se achha hai ki banda soo hi jaye
by Tanveer Hussain (few years ago!)
The newlywed wife said to her husband when he returned from work, "I have great news for you. Pretty soon, we`re going to be three in this house instead of two."
Her husband ran to her with a smile on his face and delight in his eyes. He was glowing of happiness and kissing his wife when she said,
"I`m glad that you feel this way since tomorrow morning, my mother moves in with us."
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Bacha: Miss hamary ghar aaj bhai anay wala hay.
Miss: wo kasay?
Bacha: jab phichli bar ammi hospital main admit theen tu behan aae thi
Ab abu admit hain…
by Pak101.com (few years ago!)
Ek makhi ki halat bht kharab thi woh doctor k pass gai,
Doctor: kiya hua?
Makhi: bus chai(tea) main gir gai thi, Parhne wale sahab ne choos choos ker halat kharab ker di.
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan news paper parhtay huway:
Begum main is mulk k halaat sudhar doon ga.
BV: Pehle apni haalat to sudhar lo subha say
meri shalwar pehne ghoom rahe ho.
by Pak101.com (few years ago!)
1 sardar rail ki patriper so gaya .
1 aadmi ne kaha kyakar rahe ho? Train aayegi to mar jaoge!
Sardar: Mere uper sehawai jahaaz guzar gaya to kuch nahi hua, train kya cheez hai?
by Abdul Basit (few years ago!)