Tum Kitnay Saal K Ho?
Billi: Tum Kitnay Saal K Ho?
Hathi: 3 Saal Ka Hu.
Billi: 3 Saal K Ho Our Itnay Baray Kesay?
Hathi: Nido Peeta Hu.
Sehat Ki 10 Khoobiyo Wala.
Tumhari Umar Kya Ha?
Billi: 30 Saal.
Hathi: 30 Saal Ki Our Itni Choti?
Billi: Fair&lovely Use Karti Hu.
Umar Ka Pata Hi Nahi Chalta ;)
by Mazhar Khan (few years ago!) / 1171 views
Similar Jokes
1 Pathan Ne Shadi K Liye
1 Zaheen Larki Talash Ki…
Lekin Us Larki Ne Shadi Se Inkar Ker Diya…
.
.
Kyon…?
Kyon K Wo Waqai Zaheen Thi…
by Pak101.com (few years ago!)
1st sardar yeah bacha tumhara kia lagta hai
2nd sardar:yeah mera door ka bhai hai
2nd sardar:door ka mein samjha nahin
sardar:iss k orr mere beech 8 behan bhai orr hai
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
1 Pathan : ooy tere chote bhai ki mochain hain aur teri nahin.
2 pathan: is main kya bari bat hai,wo abbu pe gaya hai aur main ammi pe.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Teacher Ne Class Mein Bachchon Ka Dimag Jan Ne Ke Liye Puchha
Teacher: “Batao Bachcho Ki Ishq Aur Pyaar Mein Kya Farak Hai”
Koi Bachcha Kuch Bolta Is Se Pahle Pappu Khada Hua Aur Bola
Pappu: “Madam Pyaar Wo Hai Jo Aap Apni Beti Se Karte Ho Aur Ishq Wo Hai Jo Hum Aapki Beti Se Karte Hai“
by Pak101.com (few years ago!)
:
Yun pareshan na h0 zindagi mein to aatey hi hain dukh sukh
Rail gari chuka chuk
Rail gari chuka chuk
(',')
<((>
_//_
ap to GHALIB nikle
by Mazhar Khan (few years ago!)
Husband shoping kar k aya
Wife ne darwaza khola
Husband:ye daba utha lo
Wife:is me zaroor mere khane ki cheez ho gi
Husband:han mere jote hain
by Sabir shah (few years ago!)
“Achi Achi Baatein”
1) Bike ho ya Car,
Usko Jahaz k jesy mat urrao,
Abey Rocket smjho Rocket,,
2) Koshish kro kisi se bhi Bd-Zbani na kro,
Direct Sir phaar do,,
3) Taaleem hr kisi ka Haq hy,
Isliye sochein k Zyada Parh kr ap kahin kisi ka haq
to nahi Maar rahy..!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 pathan jab b nahanay jata to darwaza khol deta..
Kisi ne waja poochi to us ne kaha:
“Mujhe shak hai k darwazy k neeche se mujhe koi dekhta hai”…….
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Police: Tumhe kal subah 5 baje phansi di jayegi.
Sardar: Ha Ha Ha Ha!
Police: Kyon hasn rahe ho?
Sardar: Main to uthta hi subha 9 baje hun.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Girl college mein new sendal daalke gyi..
.
.
Boy:” sendal kitne acchi hai..
.
.
.
Girl:” hmmm utaru kya..???
.
.
.
.
.
Boy:” but jeans or top toh ussse bhi acchi hai…
Girl shock..Boy RocK..
by Mazhar Khan (few years ago!)