Santa Very Tasty
Santa: Very Tasty, Aaj to tumhare ghar kheer kha kar majja aa gaya
Banta: Agar Billi muhn nahi marti to Kheer aur bhi achhi banti
by Pak101.com (few years ago!) / 918 views
Similar Jokes
Larki apni Dadi se: Main school nahi jawongi. Rasty main larkay chairty hain
.
DADI:Bahany mat banawo, mai bhi usi raste se roz bazar jati hon, Mujhe to koi nahi chairta
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
AKBAR=Mujse Vada kr Teri Biwi ki pehli Kiss muje Lene Dega
BIRBAL=Vada Hujoor!
Par Meri b ek Shart hai
AKBAR=Bol
BIRBAL=Shadi apki Behn se krunga...
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar se kisi ne pocha k aqal bari hai ya pher ye bhainse.
Sardar thori dair sochne k bad hum ko pagal mat banao pehlay in donon ka date of birth btao.
by Sabir shah (few years ago!)
Santa standing on platform suddenly jumps on the railway track.
Banta: Santa u'll die.
Santa: U'll die bcoz haven’t u heard train is coming on platform?
by Pak101.com (few years ago!)
Height of Over Smartness! College Boy Ne Larki se Poocha: Tumhara Naam Kya Hai? Girl: Mujhe Sab
Behan Kehte Hain. . . . Boy: Aur Mujhe Sab Behnoi Kehte Hain.
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan ne bank se car li
Lekin loan wapis nahi kar saka,
Bank waley car ley gaye,
Pathan: Pehley pata hota to
Shadi bhi bank se loan le kar karta.
by Abdul Hannan (few years ago!)
SANTA:Lalaji dettol soap hai,
Lala:ha,
santa:acha vala hai,Lala:ha,
Santa: achi quality ka hai,
Lala:ha bhai ha,
Santa: thik hai hath dhokr 1kg aata do.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Tumhari Car Ka Tyre Kaise Puncture Huwa?
Banta:
Ik Daaru Ki Bottle Iske Neeche Aagayi Thi.
Santa: Tumhain Bottle Nazar Nahi Aayi?
Banta: Bottle Us Bande Ki
Jaib Mein Thi Jo Meri Car Ke Neeche Aaya Tha… ;-
by Pak101.com (few years ago!)
BRITISH: WHY U ALL MUSLIMS R IN DIFFRENT
COLOURS? LOOK V R ALL WHITE
DR ALLAMA IQBAL SAID: HORSES R IN DIFFERENT
COLOUR BUT ALL DONKEY R SAME.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Roger Fedrer:
I’ve Great Knowledge Abt Tennis,
U Can Ask Anything.
Sardar: Ok Tell Me,
How Many Holes Are There In The Net
by Pak101.com (few years ago!)