Academic Boyfriend to his GF

Academic Boyfriend to his GF -

Kal 1 baat ne mujhe poori raat sone nhi diya ,
GF(:Blush:) - What??
.
... .
.
BF - Akkar Bakkar bambay bol 80+90 pure 100
.
.
170 hone chahiye naa!! ;) :

by Pak101.com (few years ago!) / 899 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Friend: Khan sahab ap toh doctor

Friend: Khan sahab ap toh doctor kay pass jane wale the na?

Pathan: Yaara kal jaye ga aj hamara tabiyat kharab hy!!!::-P

by Pak101.com (few years ago!)
GIRLFRIEND is like internet virus

GIRLFRIEND is like internet virus
she will enter ur life

scan ur pocket Transfer ur money Edit ur mind download her problems

Delete ur smile &Hang ur life..
So avoid ur gf & send her number 2 me

Dnt w0ry aBout mee, I m a professionalanti virus..

by Pak101.com (few years ago!)
1 admi to bus driver

1 Aadmi Bus Driver se:
Kitne Ghante Bus Me Rehte Ho?
BUS Driver:
24 Ghante.
Aadmi Herat Se:
Wo Kese?
BUS Driver:
12 Ghante Is BUS Me.
12 Ghante B.V K “BUS”Me.

by A. Sami (few years ago!)
Mai Maike ja rahi hu, tumhe

Wife: Mai Maike ja rahi hu, tumhe Talak ki Notice bhej dungi!

Husband: Ja ja, Mithi Mithi bate Karke Mujhe khush karne ki koshish mat kar...

by Pak101.com (few years ago!)
Shohar Biwi se

Shohar Biwi se: Ye kya tum ek aur suit le ayi? Abi
parso hi to..
Biwi chilla kar boli: Kya kaha ?!!
Kya parso?
...
Bolo ...
Kya kha tumne?
Kya parso, parso kya, bolo jaldi !!
Batao kya parso ?!
Shohar: Kuch nai, main bas ye keh rha tha k parso
bhi ek hi suit layi thi,
aaj 2 le aati

by Tanveer Hussain (few years ago!)
When did George Washington die? 

Banta: When did George Washington die? 
Santa: 2 days b4 his funeral 

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Gabber sInGH nE jab JaNam

Gabber sInGH nE jab JaNam LiYe To UsKi Maa usKo
mAar rAHI Thi...
Nurse:Q MaR rHi ho??
mAA boLi: kamina jb se Paida HwA Hy, ake hI Baat
Puch rHa He..??
.
.
... .
.
.
Wo kitnay Admin thay.....

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Aqal Bari Hai Ya Bhens

Pathan se kisi ne pucha: Aqal bari hai ya bhens.

Pathan thori dair sochnay kai baad: Hum ko pagal mat samjho

Phlay dono ka date of birth btao

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar

Pathan: Esa kia karain ke saanp bhi mar jaye owr lati bhi na tootay
.
.
Sardar: Jootay se mar do

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Unmarried shaksh

Unmarried shaksh gher se nikalty hoay:

"Ya ALLAH apni Hifazat mein rakhna",
aor
Gher enter hoty waqt,
... "Ya ALLAH tera Shuker"..

Married shakhs gher mein enter hoty waqt:

"Ya ALLAH apni Hifazat mein rakhna"
aor

Gher se nikalty waqt,
"Ya ALLAH tera Shuker"..

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook