Academic Boyfriend to his GF
Academic Boyfriend to his GF -
Kal 1 baat ne mujhe poori raat sone nhi diya ,
GF(:Blush:) - What??
.
... .
.
BF - Akkar Bakkar bambay bol 80+90 pure 100
.
.
170 hone chahiye naa!! ;) :
by Pak101.com (few years ago!) / 899 views
Similar Jokes
Friend: Khan sahab ap toh doctor kay pass jane wale the na?
Pathan: Yaara kal jaye ga aj hamara tabiyat kharab hy!!!::-P
by Pak101.com (few years ago!)
GIRLFRIEND is like internet virus
she will enter ur life
scan ur pocket Transfer ur money Edit ur mind download her problems
Delete ur smile &Hang ur life..
So avoid ur gf & send her number 2 me
Dnt w0ry aBout mee, I m a professionalanti virus..
by Pak101.com (few years ago!)
1 Aadmi Bus Driver se:
Kitne Ghante Bus Me Rehte Ho?
BUS Driver:
24 Ghante.
Aadmi Herat Se:
Wo Kese?
BUS Driver:
12 Ghante Is BUS Me.
12 Ghante B.V K “BUS”Me.
by A. Sami (few years ago!)
Wife: Mai Maike ja rahi hu, tumhe Talak ki Notice bhej dungi!
Husband: Ja ja, Mithi Mithi bate Karke Mujhe khush karne ki koshish mat kar...
by Pak101.com (few years ago!)
Shohar Biwi se: Ye kya tum ek aur suit le ayi? Abi
parso hi to..
Biwi chilla kar boli: Kya kaha ?!!
Kya parso?
...
Bolo ...
Kya kha tumne?
Kya parso, parso kya, bolo jaldi !!
Batao kya parso ?!
Shohar: Kuch nai, main bas ye keh rha tha k parso
bhi ek hi suit layi thi,
aaj 2 le aati
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Banta: When did George Washington die?
Santa: 2 days b4 his funeral
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Gabber sInGH nE jab JaNam LiYe To UsKi Maa usKo
mAar rAHI Thi...
Nurse:Q MaR rHi ho??
mAA boLi: kamina jb se Paida HwA Hy, ake hI Baat
Puch rHa He..??
.
.
... .
.
.
Wo kitnay Admin thay.....
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan se kisi ne pucha: Aqal bari hai ya bhens.
Pathan thori dair sochnay kai baad: Hum ko pagal mat samjho
Phlay dono ka date of birth btao
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan: Esa kia karain ke saanp bhi mar jaye owr lati bhi na tootay
.
.
Sardar: Jootay se mar do
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Unmarried shaksh gher se nikalty hoay:
"Ya ALLAH apni Hifazat mein rakhna",
aor
Gher enter hoty waqt,
... "Ya ALLAH tera Shuker"..
Married shakhs gher mein enter hoty waqt:
"Ya ALLAH apni Hifazat mein rakhna"
aor
Gher se nikalty waqt,
"Ya ALLAH tera Shuker"..
by Pak101.com (few years ago!)