I gave a moving
Santa: I gave a moving performance in singing.
Banta: What do you mean by moving performance?
Santa: Everyone moved out of theatre.
by Pak101.com (few years ago!) / 937 views
Similar Jokes
At the height of a political corruption trial, the prosecuting attorney attacked a witness. "Isn't it true," he bellowed, "that you accepted five thousand dollars to compromise this case?"
The witness stared out the window, as though he hadn't hear the question.
"Isn't it true that you accepted five thousand dollars to compromise this case?" the lawyer repeated. The witness still did not respond.
Finally, the judge leaned over and said, "Sir, please answer the question."
"Oh," the startled witness said, "I thought he was talking to you."
by Pak101.com (few years ago!)
Doctor owr Allah ko khabi naraz mat karna
Kionke jab Allah naraz hota hai, tu wo Doctor ke pas bhej daita hai
Owr jab Doctor naraz hota hai, tu wo Allah ke pas bhej daita hai
by Mazhar Khan (few years ago!)
Muftimal Baniya Newspaper Office Gaya Aur Waha Puchne Laga.
Muftimal: “Mera Chacha Mar Gaya Hai, Isko Chhapne Ke Kya Charges Honge?”
Agent: “50/- Rupaye Ek Akshar Ke”
Muftimal: “Oh Bohat Jyada Hai, Acha Likho – Chacha Guzar Gaye”
Agent: “Sir, Ismein Kam Se Kam 6 Akshar Aane Hi Chahiye”
MuftimalKuch Soch Kar: “Acha Likho, Chacha Guzar Gaye – Maruti For Sale“
by Pak101.com (few years ago!)
Boy: Merey pas apney dost jesi car
to nahe pr tumhe apni palkon pe bitha k ghumaun ga!
Merey pas us jesa bara bangla to nahe
pr tumhe apney dil me jaga donga!
Mere pas us jitne paise to nahe
pr main mehnat mazdoori kr k khilaun ga.
Aur tumhe kya chahiye?
Girl: chawlaan na mar
Dost da numbr de.
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
Maths teacher:
Jab main tumharay jitna tha tou mere math main 100 marks aate thay.
Student:
yes sir, aate hongay, koi acha teacher parhata ho ga aap ko..........!
by Pak101.com (few years ago!)
Maine kahin suna tha k
khubsurat cheezain dekhne se Insaan
khud b
khubsurat ho jaata hai..
So
Humesha
apne paas
Meri Tasveer rakha karo..! ;-)
by Abdul Hannan (few years ago!)
Medical student ne ek ladki ko khoone se likha LOVE letter de Kar kaha mejhe iska jawab chahiye....
.
.
.
.
Agle din ladki:Bhaiya you blood group is B positive
by Pak101.com (few years ago!)
After the 2nd test match, Michael
Clarke's mother called him and
said:
Beta, thoda Paani laa de... Tere
karan subah se hichki aa rahi
hain... Pura India yaad kar raha
hai mujhe'
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Girls tention: sawal out of sallaybus na aa jae
boys tention:
sala roll number fast banch pe na aa jae.
by Sabir shah (few years ago!)
Police:
Tum humko jaanty nahi
Ham yahan ka D.S.P hein
Pathan:
Tum D.S.P hy to
Ham M.P.W hy
Police Darty huwy:
Ye M.P.W kya hy
Pathan:
MONG PHALI WALA :
by Mohammad Ali (few years ago!)