recognize a Sardar in School
How do you recognize a Sardar in School?He is the one who erases the notes fromthe book when the teacher erases the board.
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 884 views
Similar Jokes
BAHU K 1-2 affair sunne k baad sasur ne suicide karli
3-4 k din baad sohar ne bhi suicide kar li,
magar SAAS chup aur zinda rahi.
Kiyu?
“KION K SAAS BHI KABHI BAHU THI”.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Wife :
Tum Saari Dunya Mein Bhi Dhoondo To Mujh Jaisi DoosriNahi Milay Gi…!!
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Husband:
Tum Kya SamjhTi Ho… Mein Doosri Bhi Tum Jaisi Hi Dhoondoon Ga…!!
-
-
Had Ho Gai
by hearthackervsgirls (few years ago!)
She Is Hot!
She Is Sweet!
She Always Need A Lip 4 Kiss
Whole World Mad 4 Her!
Who!
Who Is She?
Do U Know?
"Tea"
Chai Piyo, Mast
Jiyo.......
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Why did the Grammer teacher slap Santa’s Son?
B’coz he asked: Why is BRA Singular, when it covers 2 items n PANTIES Plural when it Covers one item?
by Pak101.com (few years ago!)
Maa- Beta tum apne baal kyun nahi katwate?
Beta- Kyu maa?
Maa- Beta log rishte k liye tumhari behen ko dekhne aate hain aur tumhe
pasand kar jate hain!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Aik Aadmi Doosray Se:
Bhai Ye Khushi Aur Sakoon
Kya Hota Hai ?
Doosra Aadmi:
Pata Nahi Bhai Meri To Pedaaish Hi
Pakistan Ki Hai…;-)
by Pak101.com (few years ago!)
Ladke wale Ladki k ghar aaye Or Pucha...
'Ladki kuch karti bhi hai...??'
Ladki ki Maa - Han Ji...
11 Rupes Main Pure 1100 SMS Krti hai wo bhi 7 din
me..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan Namaz Parhnay Gaya 0r do Baar Wazoo Kya:
Kisi ne Pucha: Khan Sahab Aapne do Baar Wozoo Kyo kia?
Pathan: Agar ek Toot Gaya to Dosra Kaam Aayega
by Abdul Hannan (few years ago!)
Pappu Ki Ek Girlfriend Ne Usko Ek Din Khatt Likha
Meri Life Mein Naya Ladka Aa Gya Hai.
Tum Se Acha Hai, Paisi Wala Hai, Mera Khoob Khayal Rakhta Hai
Main To Uski Dulhan Banugi, Tum Meri Photo Wapis Bhijwa Do.
Pappu Ko Ye Padd Ke Gussa Aaya Aur Usne Apne Saare Doston Ki Girlfriends Ki 30 Photos Jama Ki
Bich Mein Us Ladki Ki Photo Rakh Ke Khatt Likha.
Le In Mein Se Nikal Le, Mujhe Teri Shakal Yaad Nahi.
by Pak101.com (few years ago!)
Waiter: Khan sahb, 10 Rs tip to meri insult hy..
Khan: To phir..?
Waiter: 20 Rs to hon..
Khan: Main tumhari double insult nhi kr skta..!!
by Pak101.com (few years ago!)