recognize a Sardar in School

How do you recognize a Sardar in School?He is the one who erases the notes fromthe book when the teacher erases the board.

by hearthackervsgirls (few years ago!) / 883 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Bhol jane wale ko bad dua

Jo mujhe bhol jae Allah usay zardari jaisi izzat, obama jaisi rangat,nawaz shareef jaisa hair style or ch. Shujat jaisi awaz de. Ameen

by Sabir shah (few years ago!)
Gates: By the year 2010 India

Gates: By the year 2010 India should export computer chips.

Laloo: We are already exporting Uncle Chips

by Pak101.com (few years ago!)
aur yaad aa jati hai

Phochta
Hai Jab Koi K Duniya Mein
Mohabbat Hai Kahan?
.
.
Muskura Deta Hon Main
Or Yaad Aa Jati Hy Maa….
.
.
.
.
.
Ki
.
.
Honay wali
Bahao…

by Abdul Hannan (few years ago!)
Sach or Veham mai kiya farq hai?

Teacher: Sach or Veham mai kiya farq hai?

Student: Ap jo hamain parha rahi hain wo sach hai, laykin hum sab parh rahay hain ye apka veham hai.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Tumhara Dost Kese Mara

Police : Tumhara Dost Kese Mara

Sardar : Pata Nahi Wo Bola Mere Pet Me Chuhe Kud Rahe He
To Mene Usko Chuhe Marne Ki Dawa Khila Di

by Pak101.com (few years ago!)
“FaceBook Ka Kamaal”

“FaceBook Ka Kamaal”
Class K Doraan Ek Larkay Nay Apna Facebook Account Khola,
Foran Professor Nay Comment Kiya,
“Class Say Nikal Jao”
Principal Nay Professor K Comment Ko Like Kiya,
Dost Nay Comment Kiya, “Oye Cafe Aja”
Maa Nay Comment Kiya,
“Nalaik Insan Class Nahi Leni Tou Sabzi Lay Kar Ghar Aja”
Baap Nay Foran Comment Kiya
“Dekh Lo Apnay Betay Ki Harkatain”
Usi Waqt Girlfriend Ka Comment Aa Gaya
“Dhokay Baz Tum Nay Tou Kaha Tha Hospital Main Hu, Dadi Akhri Stage Par Ha Is Liye Milnay Nahi Aa Sakta”.
Or Usi Waqt Dadi Nay Comment Kiya,
“Lakh Di Lanat”

by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa ki shaadi ke 3 mahine

Santa ki shaadi ke 3 mahine baad hi beta ho gaya.
Santa: Ye 3 mahine mein bacha kaise ho gaya?
Biwi: Aapki shadi ko kitna time hua hai?
Santa: 3 mahine.
Biwi: Aur meri shadi ko?
Santa: 3 mahine.
Biwi: Aur bachcha kitne time baad hua?
Santa: 3 mahine baad.
Biwi: Total kitne mahine ho gaye?
Santa: Ohh teri vakai, 9 mahine ho gaye!
time ka pata hi nahi laga? :D

by Pak101.com (few years ago!)
Doctor say help me

Rizwan: Doctor say help me, mein jab baat karta huun to muje sirf awaaz sunai deti hai, aadmi nahi dikhta.

Dr: Aaisa kab hota hai?
Rizwan: Phone karte waqt

by Pak101.com (few years ago!)
Marte Sharabi Se

Marte Sharabi Se Bhagwaan Ne Poochha.

Bhagwan: “Koi Antim Ichha?”
Sharabi: “Agle Janam Mein Daant Bhale Hi Ek Dena, Par Liver 31 Dena, Prabhu“

by Pak101.com (few years ago!)
Are munne ko samjhao

husband: are munne ko samjhao ,zid kr raha hai ki gadhe per bethunga...

wife: to kya hua bcha hi to hai,
zara si der ke liye bhitha kun nahi lete..

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Due To Rain No Match

Oh sundari

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook