Santa opened a petrol pump
Santa opened a petrol pump, but not even one customer went there. You know why?
Because he opened petrol pump on second floor..
by Pak101.com (few years ago!) / 1108 views
Similar Jokes
Santa: Why didn’t you marry?
Banta: I was searching for an ideal match.
Santa: So, you didn’t find an ideal girl?
Banta: I found one.
Santa: Then?
Banta: She was also searching for an ideal match.
by Pak101.com (few years ago!)
A man speaks 25,000 words daily and
a woman speaks 30,000. But the
problem starts when husband comes
home after consuming his 25,000 and
wife starts her 30,000.
by Rizwan Ajmal (few years ago!)
santa fouj me bharti hua....
2 Din bad jung shru ho gaiii.....
santa ki topi per goli lagi....
santa ne hathyaar phenk diye
aur chup kar bola .. " Aqalmand ke liye ishara kafi
hota hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek Sindhi Aur Pathan ka Interview Tha:
Sindhi se:
Q: Taleem
A: B.A
Q: Pakistan kab bana?
A: Koshish pehle se jari thi per 1947 mai.
Q: Pakistan ka PM kon hai?
A: Boht aye gaye hain lekin ab Geelani Sahab hain.
Pathan ye sub sun raha tha usne teeno ans yaad ker liye.
Pathan se:
Q: Naam?
A: B.A
Q: Kab Paida huwe?
A: Koshish pehle se jari thi per 1947 mai.
Q: Baap ka Naam?
A: Boht aye gaye hain lekin ab Geelani Sahab hain
by Abdul Hannan (few years ago!)
Teacher: 4+3=7 aur 5+4=9, ab tum bataao 45+5 kitna hua?
Student: Kya sir? aasaan sawaalo ka jaavaab aap de diye aur mushkil savaal mujhse kar rahe ho
by Pak101.com (few years ago!)
Ek sardaar jee bus mein jaa rahey hotey hain aur neechey waaley hissey mein bathai huey they.
Upar sey awaaz aai, "Shamshaad!" Sardar ney apna sar bahir nikaala to upar sey ek chamaat para.
Phir thori deir baad ek aur dafa kissi ney chil laya, "Shamshad!" Phir Sardar ney apna sar bahir nikala aur chamaata parra. Baraabar key aadmi ney poocha, kiya tumhaara naam Shamshad hai? Sardar boley, nahin mein ussey bewaqoof bana raha thaa.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Seeta- “Behan, bartan saaf karne ke liye sabse
achi kaun-si cheej hai?”
Geeta- “Maine bartan saaf karne ke liye bahut-si
cheeje istmaal ki, par pati se acha kisi ko nahi paya”
by Pak101.com (few years ago!)
1st Pathan: O yara Bike q tez krdi.
1st Pathan:
O yara Bike q tez krdi.
2nd Pathan:
Break fail ho gya ha is se pehle accident ho jai jaldi se ghar phuch jate hen.
1st Pathan:
Good!
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Pathan: Yaar Mujhe logon Ne Social Work Kerne Per ßOht Maara..
dost: SociaL Work?
,
,
,
Pathan: Haan
Mein Ne Qaßristan k Gate Pr WeLcome Ka Board Lga dia Tha
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
1985 me Guest Ghar aate hi:
Kia Haal Hai, Papa kaise hai, Bache theek hai?.
2010 Guests Ghar aate hi:
Patli pin wala charger hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)