High level confidence
High level confidence!
Teacher 2 student: If u tel me
“where is GOD”, i’ll reward u 100 rupees.
Student : n If u tell me
“whr GOD is not” i’l reward u
200Rs
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 863 views
Similar Jokes
Santa ke ghar Ladki ne janam liya..
Banta: jab ladki badi hogi to ladke ise chedenge.
Santa: Maine iska intejaam kar liye hai. Banta: kya kiya?
Santa: Ladki ka naam DIDI rakh diya hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar ji is filling up a job application He promptly fills in the lines on NAME, AGE, ADDRESS, etc.
Then came the column SALARY EXPECTED After much thought he writes: Yes
by hearthackervsgirls (few years ago!)
A phatan joined Army & was given a Gun.
Phatan: Sir, is ki naali apni taraf rakhun ya dushman ki taraf?
Major: kisi bhi taraf rakh le faida mulk ka hi ho ga.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek Aadmi Ko Court Ki Peshi Pe Gavah Ke Tor Pe Bulaya Jata Hai
Vakeel Us Se Pehla Sawaal Puchhta Hai
Vakeel: “Kya Aapne Is Case Ke Samjhaute Ke Liye 5,00,000 Rupees Liye Hai?”
Gavah Chup Rahta Hai
Vakeel Ne Fir Jor Se Chillake
Kaha: “Kya Aapne Is Case Ke Samjhaute Ke Liye 5,00,000 Rupees Liye Hai?”
Gavah Is Baar Bhi Chup Raha
Vakeel Ko Gussa Aa Jata Hai Aur Wo Gavah Ko Gale Se Pakad Ke Bolta Hai
by Pak101.com (few years ago!)
Ajooj Majooj
Yes Sir
Zakoota
Yes Sir
Darakoola
Yes Sir
Iblees
Yes Sir
.
.
.
.
Zardari
!
!
!
!
!
Sir Wo Pakistan lootney giya hua hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
BOY TO GIRL: Tum to 14v ka chand ho
Girl: Sach, kya main itni khoobsorat hoon?
Boy: Arey nahin !!
Main to yeh batana chah raha tha kay tum itni gool matool ho....
by Pak101.com (few years ago!)
RAAZ-DR.Meri BIWI Ne Petrol Pi Liya He Or bhag
Rahi He
DR-Tension Mat Lo
Jub Petrol Khatam Ho Jayega To Wo Aa Jayegi
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan pehli dafa Jahaz Pe Baitha:
.
Jesy hi Jahaz ka Agla Tyre Ooper Utha,
Tu Pathan Pilot ko Maarny Laga.
.
Aur Bola:
.
Mai Pehlay He Dara Huwa Hon
.
Aur
.
Tum Wheeling Kar Rahy Ho.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa ko uska sasur jute maar raha tha
Aadmi : Kyu maar rahe ho?
Sasur : Meinie ise Hospital se SMS kiya.
Tum baap ban gaye ho. Isne apne sare friends ko
forward kar diya
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa: Yaar jaldi jao tumare ghar me samundar ka pani ghus gaya hai
Banta: Kyun jhoot bolte ho Ghar ki chabi to mere paas hai
by Pak101.com (few years ago!)