Pathan pehli dafa Jahaz Pe Baitha
Pathan pehli dafa Jahaz Pe Baitha:
.
Jesy hi Jahaz ka Agla Tyre Ooper Utha,
Tu Pathan Pilot ko Maarny Laga.
.
Aur Bola:
.
Mai Pehlay He Dara Huwa Hon
.
Aur
.
Tum Wheeling Kar Rahy Ho.
by Pak101.com (few years ago!) / 978 views
Similar Jokes
Life without u is impossible, u r in my breath and blood. i cant stay for a second without u, if u r not there i am dead oye hello i am talking about OXYGEN
by Mazhar Khan (few years ago!)
Baap beta aik hotal me gae
baap:waiter 1 cigrate aur 1 ice cream lao.
Beta :ice cream kiun
baap:aaj ap bi cigrate pee len ge
by Sabir shah (few years ago!)
Pathan goes For job intrview…
Manager to pathan:”where is abu dabi?”
pathan: “jis qubristan mein hamara Ammi Dabi,wahin tora door Abu dabi..:
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Kal papa kue me gir gaye, bahut chot lagi, bahut chilla rahe the.
Ab kaise hai?
Teek hi honge, raat se koi se koi awaz nahi ayi.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Petrol Ka Rate Badne Par
Santa Ne Kaha:
Mainu Koi Fark Nahi Padta
Yar Pehle Bhi 100 Ka Dalwata Tha
Ab Bhi 100 Ka Dalwata Hun
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: pappa agar main exam pass karunga to kya doge?
Pappa: ek cycle dilaadoonga
Santa: agar fail hua to?
Pappa: 10 cycle dilaaunga
Santa: woh kyu?
Pappa: padhaai bandh karke cycle shop khol lo
by Pak101.com (few years ago!)
When Some1 Touches U and U Don't Feel it, It's Ignorance.
When Some1 Touches U and U feel it, It's Love.
When Nobody Touches U and U Still Feel it, Bhag le beta "BHOOT" hai. :-)
by Pak101.com (few years ago!)
KHUSHI k Lamhe kis Qadar Mukhtasir hOte hain
~'~''~''~DOST''~'~'~'
Abi Pankha Chalaya hi tha k phr Light Chali gai
by Abdul Sami (few years ago!)
1 Sipahi Ko Shart Lgne Ka Shok Tha Or Kbhi Hrta Nhi Tha
S.H.0 Ne Usy Bulya 0r Shart Lgne Se Mna Kia
Sipahi!Sir Akhri Shart,
Wo B Apse
Apki tang pe zakhm ka nishn Hai.
S.H.0! May Shart Lgta Hon K Nhi Hai
Sipahi! May pent utrwa K Dekhon Ga
S.H.O!Thek Hai
5000 Ki Shart Lg Gai
Sipahi Ne pent utrwy
5000/- SHO Ko Dia Or Kha Sir May Haar Gya SHO Bra Khush Tha K May Shart Jeet Gia
Darwza Khula Sare Staf Ne Andr Jahnka
0r Rony Lgy
S.H.0 Pent Pehn Kr Bhir Aya 0r Pocha Kya Hua?
Staf
ye Hm Se 25,000 Ki Shart Lga K Aya Tha K S.H.0 Ki pent utrwaon Ga.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Ek dost apny friend say:
Yar suna hai tum apni bivi k sath bartan dhoty ho.?
Dost:
To kiya hua, Wo bhi to mere sath rotiyan pakati hy.
by hearthackervsgirls (few years ago!)