Kya Tune Rishvat Li Hai?

Ek Aadmi Ko Court Ki Peshi Pe Gavah Ke Tor Pe Bulaya Jata Hai
Vakeel Us Se Pehla Sawaal Puchhta Hai

Vakeel: “Kya Aapne Is Case Ke Samjhaute Ke Liye 5,00,000 Rupees Liye Hai?”
Gavah Chup Rahta Hai
Vakeel Ne Fir Jor Se Chillake

Kaha: “Kya Aapne Is Case Ke Samjhaute Ke Liye 5,00,000 Rupees Liye Hai?”

Gavah Is Baar Bhi Chup Raha
Vakeel Ko Gussa Aa Jata Hai Aur Wo Gavah Ko Gale Se Pakad Ke Bolta Hai

by Pak101.com (few years ago!) / 959 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Patient: Doctor, yeh mera pehla

Patient: Doctor, yeh mera pehla operation hai. thoda dhyaan se karna.

Doctor: dara mat. yeh mera bhi pehla operation hai

by Pak101.com (few years ago!)
Santa ki maa

Santa ki maa:-
20 Saal Tk Meri Koi aulad Ni Hui

press reporter:
fir apne kya kiya?

Maa:-Fir me 21 Saal ki hui to papa ne meri shadi karai
"Fir Ja k SANTA Hua"

by Pak101.com (few years ago!)
al rakhna

khybeta:abu agr mere exams me 80% marks aye to ap ka kya hal ho ga?
abu:me khushi se pagal ho jaon ga!
beta:nai abu mje ap ka khayal he isi liye me exams me fail ho gaya

by Mohammad Ali (few years ago!)
Itne dino se tum apne premi ke saath ghoom

Maa- “Itne dino se tum apne premi ke saath ghoom
rahi ho, vah shaadi ke liye kuch nahi bolta,
aakhir vah chahta kya hai?”
Beti- “Pata nahi maa, jyada samay vah mujhe
andhere me hi rakhta hai”

by Pak101.com (few years ago!)
Teacher, gul khan tum class mein

Teacher, gul khan tum class mein topi kiun phan kar aay ho

Gul khan, teacher kisi ko pata na chalay kay mery dimag mein kia chal raha hai...=P;-)

by Pak101.com (few years ago!)
In 2020 girl

In 2020 girl:"Dekh yar kya item jaa raha hai

Oye Murgey Tera mobile no. Kya hai. ?
.
.
.
.
Boy:"Aap ke ghar me baap, bhai nahi hai kya ?
.
.
.
Girl:"baap aur bhai sab hai, par tu nahi hai na chikne :D

by Pak101.com (few years ago!)
Software company

During a software company interview:
HR: Suppose i select u, where do u see yourself 5
yrs frm now?
Student: At home waiting for d joining date..:-)

by Tanveer Hussain (few years ago!)
aek ghante baad

Pathan Apny Bety k liye

Rishta leny gaya
.
.
.
.
.
Larki Walay : Abhi to hamari Beti

Parh rahi hai.
.
.
Pathan : Chalo hum

1 Ghanty k baad aaye ga...:-p

by @irha@ (few years ago!)
cooking

Aaj main Apko Laziz Khana banana sikhati hn…
1) 1 Dish mein ANGOOR rakh lein.
2) Phir Dish ko haath mein Pakrein
3) Or kisi Sheeshe k samne khare hojayen
Bas Dish ready hogai
Dish Ka NAME
Langoor k hath mein Angoo

by Zia Rasool (few years ago!)
Jab tum ko fone karo tum Shave kar rahe hote ho



GirL:
Jab tum ko fone karo tum Shave kar rahe hote ho
Tm din mei kitni Shave karte ho?

Boy
30 se 40

GirL:
Kya tum PaGaL ho?

Boy:
Nahi Main
“Naeei” hon

by Mazhar Khan (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Due To Rain No Match

Oh sundari

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook