Pappu Ko Ek Baar Talibano Ne
Pappu Ko Ek Baar Talibano Ne Pakad Liya Aur Kaid
Kar Liya
Unka Leader Aya Aur Pappu Ke Gardan Pe Talwar
Rakh Ke Bola
Leader: “Oye, Ya To Islaam Kabool Karo, Nahi To
Gala Kaat Diya Jayega”
Pappu Rote Hue: “Yaar, Kesa Ajeeb Dharam Hai
Tumhara, Kabool Karo To Susu Kaat Dete Ho, Na
Karo To Gardan“
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1084 views
Similar Jokes
Larki: Mein Ne Socha Tum Miss Kar Rahe Hoge, Call Karlun.
Larka: Acha Aur Jo Aik Ghante Pehle Ki Thi Woh?
Larki: Ooh Sh!t... Sorry Ghalti Se Dubara Tumhara Number Mila Diya
by Pak101.com (few years ago!)
Girl Demand For Ice Cream..
Boy Purchased it..
Girl: Thank U
Boy: Only Thank U?
Girl: U Want Ki$S Na?
Boy:Chup Kar!! Aadhi Ice Cream De Mujhe.
by Pak101.com (few years ago!)
I have a confession 2 make,Ever since i have known U its kinda hard for me to 4getU.Every time u appear in my Dreamz,nI find myself shouting BHOOT BHOOT !
by Mazhar Khan (few years ago!)
Pathan Bus Me Pori Seat Par Pheal Kar Betha Tha
Stop Se Ek Aadmi Carha Aur Jaga Mange
Pathan:Oye Tere Ko Pta Nahe K Me Kun He?
Aadmi Dar Gaya Aur Khara Raha
Next Stop Se Ek Aadmi Carha Aur Jaga Mangi
Pathan Ne Phr Bharm Karwaya
Us Ne Pathan Ko Pakar Lia Aur Kaha Bta To Kun
He?
Pathan:Muhammad Gul Khan Zai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Malik:
jaldi se koi khali rakshaa laao. Pathan
Nokr kafi der bad aaya aur bola shb,
koi raksha nhi mila jo nazr aya kocha
1 admi zarur beatha nzr aaya.
by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!)
Santa apne bete ko: is baar agar exam mein fail huaa, to mujhe pitaji mat bulaana.
kuch din ke baad,
Santa: result ka kya hua?
Santa ka beta: sorry santa
by Pak101.com (few years ago!)
Very Funny Girl ek beautiful college student thi.
Ek bar vo class me late aati hai.
Teacher: Tum late kiyon ho?
Very Funny Girl : Sir Ji, ik londa mera peecha kar raha tha.
Teacher: Par fir kya hua, tum late kaise hui?
Very Funny Girl : Sir, voh londa bahut dheere dheere chal raha tha.
by Pak101.com (few years ago!)
Pappu: Tum kaunsi soap use karte ho Naman ?
Naman: Main Chaman Soap, Chaman Paste aur Chaman Shampoo use karta hoo….
Pappu: Yeh kya international brand hai ?
Naman: Nahi, Chaman mera room mate hai….
by Pak101.com (few years ago!)
Man comes home, finds his wife with his friend in bed.
He shoots his friend to death.
Wife says, “If you behave like this, you will lose ALL your friends”.
by Pak101.com (few years ago!)
Wo khud pe gharoor karta hai to is me herat ki koi bat nai
dost
jis ko hum chahte hain wo aam ho hi nai sakta
wo to amrood hai amrood
by Sabir shah (few years ago!)