Wife:-I will die.

Wife:-I will die.
Husband:- I will also die.

Wife:-tum kuen mero gay?
Husband:- because I can't bear that much happines

by Pak101.com (few years ago!) / 989 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Daadi marte hue

Daadi marte hue :Beta mein apna farm, 6tractor, 50 janwar
aur 22,389,630 cash tumhare naam karti hun
Beta: Dadi yeh sab hai kahan?
..
..
Dadi: FARMVILLE on Facebook.

by Pak101.com (few years ago!)
Agar irada pakka kar

Teacher – Agar irada pakka kar k kuch kaam karo tou woh poora hota hai…!!!

Student – Rehne dain miss, agar aisa hota to aaj aap meri baahon me hoti..


by Pak101.com (few years ago!)
Mujhe kamjori mehsoos ho rahi hai

Santa: Mujhe kamjori mehsoos ho rahi hai

Banta: Tum bharpoor desi ghee khao 1- 2 din baad
Banta: ab kaise ho

Santa: Waise hi hoon, Bharpoor Brand ka koi ghee aata hi nahi

by Pak101.com (few years ago!)
Bhikhari ne awaz lagai

Bhikhari ne awaz lagai-
Babu ji roti milegi?

Andar se awaz aai-Biwi ghar par nahi hai.

Bhikhari-CHUMMA Nahi maanga saale,roti maangi hai.

by Pak101.com (few years ago!)
Agerbeghwan tumhe

Santa: Agar Bhagwan tumhe 1 wish de or Paise or
akl me 1 leno ho to tu kya le.
Banta: Isme puchhna kya hai me Akl lunga
Santa: Achha jiske pass jo cheej nahi ho wohi lena
chahiye

by Tanveer Hussain (few years ago!)
methi batian

Wife: Main maike ja rahi hoon, talaaq ka notice bhej dongi!

Husband: Ja ja, meethi meethi baatain kar ke khush karne ki koshish mat kar....;-)

by tanveer hussain (few years ago!)
Arab couple went 2 London

Arab couple went 2 London, in the hotel room, husband heard his wife scream 'Faar Faar' (arabic word for Mouse)

He wanted to inform Room Service but didnt know English word for Faar.

Husband: Hello Room Service?

Room Service: Yes Sir, how can I help you?

Husband: you know Tom & Jerry?

Room Service: Yes Sir, I know.

Husband: Walla Habibi, JERRY is here, in our Room...!!

by Mazhar Khan (few years ago!)
Wapda Laya Naya Package

Dear Customr,

Ab”WAPDA”
Laya Naya Packeg.

“5 Ka 55?

Yani her ghnta 5mint Light jalane
Per 55mint Loadsheding
Bilkul Free.

Faaidy=
1-mobile charge na hone se balance ki bachat.

2-TV na dekhne se gunhaon se bachne k ziada amkanat.

3-Bijli jane pr sabar karne!se jannat mein jane k ziada amkanat.

4-Bijli ane pr shukar karne pr ALLAH k shukar guzar bandon mein shamuliat.

Ye Offr La Mhdud Muddat K Lye Hai

“WAPDA” or awaam ki GAALIAN hamesha ka sath” :p

by Mazhar Khan (few years ago!)
1 boy ki G.Frnd

1 boy ki G.Frnd ny usy lettr likha, mujse milny 1 lrka aya hy,tumsy kahin acha hy,mei us se shadi karungi meri pic wapis bijhwa do
larky ny apne sary doston ki G.F ki 30 pics jama ki,drmyan me uski pic rkh k lettr likha,
lo,in mei sy nikal lo,me tmhari shakal bhool gya hn!!!

by Pak101.com (few years ago!)
Ek sardar train ki patti pay

Ek sardar train ki patti pay leta hoa tha. Ek banday ne pocha: ye kiya kar rahe ho. Train aye to mar jao gay.

Sardar ne jawab diya: mere uper say hawaye jahaz chala gya to train kiya cheez hai :)

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook