Ek sardar train ki patti pay

Ek sardar train ki patti pay leta hoa tha. Ek banday ne pocha: ye kiya kar rahe ho. Train aye to mar jao gay.

Sardar ne jawab diya: mere uper say hawaye jahaz chala gya to train kiya cheez hai :)

by Pak101.com (few years ago!) / 1023 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Son;Mom Ap ne mujse jhot bola

Son;Mom Ap ne mujse jhot bola :( Mom:Kb beta? Son:Ap ne kaha k tmhri choti behn Pari hai Mom:Han hai Son:To jab usy balcony se phenka to wo uri q nai? :O :O Mom:Tera bera ghark ho jae chwla ;> :@ kithy sutya e paen nou ?

by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa (Ladki ko chedte hue)

Santa (Ladki ko chedte hue): Hor soniya ki haal he…??

Ladki (gusse me) boli: Jo teri behn ka hai.

Santa (hans kar): Woh to pregnant hai!!!

by Pak101.com (few years ago!)
Itne kam kapde

BOSS-itne kam kapde pehan K Q Aai Ho?
Aadha Jism Dikh Raha Hai
Girl-Itni Salary Me Yahi Aata He
BOSS -Manager, Ishko 3 Month Tak Salary Mat
Dena..

by Tanveer Hussain (few years ago!)
My wife treats me like

My wife treats me like GOD.! She
makes NO notice of my exi
stence till she wants some thing

by Pak101.com (few years ago!)
stupid Dhiir pit gaya punjabi bolne

stupid Dhiir pit gaya punjabi bolne k chakker main..
Papita wali se papite kharidne k liye bola.
ooi.. ik pappy-ta-dede..

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Mohabbat ISHQ Pyar

Mohabbat
ISHQ
Pyar

ye 3 Cheeze Har Tufaan ka Muqabla KR sakti hai
Magar Ek Cheez in Sab Ko Khatam Kar sakti hai
Aur Vo hai
Mummy Ki Chappal.

by Pak101.com (few years ago!)
Maa Khushkabri Hai

Sardar On Phone :
Maa Khushkabri Hai

Maa: Bol Beta

Sardar: Hum 2 Se 3 Ho Gaye

Maa :
Mubarak Ho ,Beta Hua Ya Beti?

Sardar:
Meri Biwi Ne Dusri Shadi Karli..

by Pak101.com (few years ago!)
bank daketer

Ek Phatan bank lootne gaya wahan gun dikha kar sara Paisa loot liya.

Per us k hath kuch nahi aaya.

Kyon?

Q k sare paise usne manager ko diye aur kaha: "Sare paise mere account mein jama kar do."

by Abdul Basit (few years ago!)
once a repoter asked rajnikant

once a repoter asked rajnikant - aap pe itne jokes bante h, itni insult hoti h, aapko bura nhi lagta....

rajnikant-aapko ye sb joke lagta h...

by Pak101.com (few years ago!)
Santa in romantic mood

Santa in romantic mood asked wife :Are you free tonight ??

WIFE slapped SANTA nd shouted

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
FREE Ke bache meine paise kab liye tere se :

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook