Arab couple went 2 London
Arab couple went 2 London, in the hotel room, husband heard his wife scream 'Faar Faar' (arabic word for Mouse)
He wanted to inform Room Service but didnt know English word for Faar.
Husband: Hello Room Service?
Room Service: Yes Sir, how can I help you?
Husband: you know Tom & Jerry?
Room Service: Yes Sir, I know.
Husband: Walla Habibi, JERRY is here, in our Room...!!
by Mazhar Khan (few years ago!) / 926 views
Similar Jokes
A Philosophy Professor asked
his Students Just one question
for their Final Exams:
"How r U Going 2 make me
Believe
That
This chair in Front of U
is Invisible . . .?"
It Took All Students
1 hour to Finish d Ans. . .
Except for 1 Lazy Student
Who Took Only 5 Seconds. . !
The Lazy Student got the
Highest Score
His Answer Was:
"WHICH CHAIR?" =P
Moral:
Never Complicate Simple
Things in Life. . . =D
by Raju (few years ago!)
Machli wala:dekho sardar g me aj zinda machli laya hun.
Sardar:machli to waqai zinda hai or mujhe ye btao k ye taza bi hai k nai.
by Sabir shah (few years ago!)
Ek terrorist ne ek aunty ke pas
bomb rakh diya.
Log chillaye-
Aunty bomb hai! Aunty bomb hai!"
Woh sharma kar boli:-Ary chhodo ab wo pehle wali baat kahan
by Pak101.com (few years ago!)
A boy 2 pathan: Mai agar chahon to tamam Pathano ko Jannat se nikal kar Jahanum main la sakta hoon.
Pathan: Kaise?
Boy: Main Jahanum mai Naswar ka dukan kholon ga.
by Abdul Basit (few years ago!)
Height of Emotional Atyachaar-
GF- Mai ro ro k tere liye jaan de dungi
BF-Ok ro le jitna rona hai par 1 buket bhar k rona
mujhe nahana hai
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan :
Ye FRIJ kitne ka hai ?
Dukandar :
Hm pathano ko koi cheez nhi bechte.
Pathan after 1 month clean shave or 3 piece suit pehn kr gya
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Wife: ”Mujhe kisi mehangi jaga le ke chaliye na ji”
.
.
.
Husband: Chalo, tayyar ho jao…”
.
.
.
.
.
Petrol pump chaltay hain:D
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa galati se Sansad me chala gaya wanha upper kursi pe baithe huye se pucha
Tum kaun ho ho?
usne jawab diya : ME Speaker hun
Santa: jor se bola, to phir me Loud Speaker hun
by Pak101.com (few years ago!)
DO SHARBI RAT KO..
1ST.YAR KITNE BAJE HAI
2ND.PATHAR UTAYA AUR GHAR KI KIDKI PER MARA TO KACNH TUT GAYA
...
UPER SE BUDHI BOLI
..
..
..
NALAYKO SO JAO RAT KE 2 BAJE HAI
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Wakeel K Betay Ko uski maan Ne Thapharr Mara.
Beta Baap K Pas Gya Aur Kaha Ammi Ne Mujhe bilaWaja Maara hai.
Baap Ne Usay ek aur Thapharr maara aur Kaha: Wakeel K Bete HoKar Tumhen Itna B nahi Pata K SupremeCourt K khilaaf Appeal HighCourt mai nahe Hoti.
by Pak101.com (few years ago!)