Baniye Ki Biwi Beemar Thi

Baniye Ki Biwi Beemar Thi,

Light Na Hone Ki Wajah Se Baniye Ne Candle Jaladi,

Aur Bola: “Doctor Ko Bulane Ja Raha Hoon, Agar Tumhe Aisa Lage Ki Tum Nahin Bachogi To Please Yeh Candle Bujha Dena.“

by Pak101.com (few years ago!) / 1176 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Lets count

Thief1: Lets Count d Money We hav
Looted Today!
Thief2: I m So Tired,
We'll See it in d Newspaper Tomorrow.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Girls college

Santa- Roz subah 50 ladkiyan mera intezar karti
hain.
Banta- are wah, Wo kaise?
Santa- Mai Girls College Bus ka driver hu...!!!

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Dost Pathan se

Dost Pathan se:
APRIL FOOL manaya?
Pathan: Han
Dost:kis k saath?
Pathan:Bv k 7!
hum ne 3 bar talaq dia
jab wo rone laga to Hum bola
APRIL FOOL,
APRIL FOOL..!

by Pak101.com (few years ago!)
sorry

Bus main aik baba ji ka paoun larki k paoun per agaya

Baba: sorry

Girl: get lost

Phir aik handsom larke ka paun usi larki k paun per a gaya

Boy: sorry

Girl with smile: its ok, no problem

Baba jalte hue: na kaki mari sorry de spelling galt si

by Tanveer Hussain (few years ago!)
A RAILWAY JOB INTERVIEW

A RAILWAY JOB INTERVIEW
Officer:Tumhein pata chalay ky 2 train ek hi track pe amny samny se aa rahi hain to tum kya kroge?

Sardar:Me kanta badal donga

Officer:Agar na badal sako?

Sardar:Me Red signal donga

Officer:Light na ho to?

Sardar:Me Red jhanda dikha donga

Officer:Jhanda b na mila to?

Sardar:Me Chotay Bhai ko bula longa

Officer:Kyun?

Sardar: Ohnu train di takkar wekhn da bara shoq ay.”:-D

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar

Interviewer: Let me check your English...Tell me the opposite of good

Sardar: Bad

Interviewer: Come

Sardar: Go

Interviewer: Ugly

Sardar: Pichlli

Interviewer: PICHLLI?

Sardar: UGLY

Interviewer: Shut Up

Sardar: Keep Talking

Interviewer: Ok now stop it

Sardar: ok now carry on

Interviewer: Abay chup ho ja....chup ho ja....chup ho jaa

Sardar: Abe bolta reh....bolta rah....bolta reh

Interviewer: Are yaar

Sardaar: Are dushman

Interviewer: Get Out

Sardar: Come In

Interviewer: U r Rejected

Sardaar: I m selected...bale bale

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
anso bhane se kya faida

Dil ko jlane se kya Faida anso Bhane Se kya Faida
Jb usne Hmen choor kr kisi aur ka Hath tham Lia
Ab uske chote bhai ko cheez dilane se kya
Faida...

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa ne apne 6 month k baby ki

Santa ne apne 6 month k baby ki birthday party arrange kr li,

Kisi ne pucha:
6 month k baby ka brthday kese?

Santa: hum semester system ko follow karte h

by Pak101.com (few years ago!)
pathan & sardar

2 Brilliant MindS...!!!

Pathan & Sardar:
Pani Peeny Gaey To GlasS Ulta Para Tha

Sardar:
iSKa To Moo He Band Hy

Pathan:
Neechy Sy Bhi Toota Hua Hy.

by Abdul Hannan (few years ago!)
Sante ne naayi de dukan khol layi.

sante ne naayi de dukan khol layi. banta us dukan te shave kraun aaya.santa-muchhan rakhaniyan ? banta:yes. santa:(muchhan katt ke): aa le jeb wich pa le

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook