Baniye Ki Biwi Beemar Thi
Baniye Ki Biwi Beemar Thi,
Light Na Hone Ki Wajah Se Baniye Ne Candle Jaladi,
Aur Bola: “Doctor Ko Bulane Ja Raha Hoon, Agar Tumhe Aisa Lage Ki Tum Nahin Bachogi To Please Yeh Candle Bujha Dena.“
by Pak101.com (few years ago!) / 1176 views
Similar Jokes
Thief1: Lets Count d Money We hav
Looted Today!
Thief2: I m So Tired,
We'll See it in d Newspaper Tomorrow.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa- Roz subah 50 ladkiyan mera intezar karti
hain.
Banta- are wah, Wo kaise?
Santa- Mai Girls College Bus ka driver hu...!!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Dost Pathan se:
APRIL FOOL manaya?
Pathan: Han
Dost:kis k saath?
Pathan:Bv k 7!
hum ne 3 bar talaq dia
jab wo rone laga to Hum bola
APRIL FOOL,
APRIL FOOL..!
by Pak101.com (few years ago!)
Bus main aik baba ji ka paoun larki k paoun per agaya
Baba: sorry
Girl: get lost
Phir aik handsom larke ka paun usi larki k paun per a gaya
Boy: sorry
Girl with smile: its ok, no problem
Baba jalte hue: na kaki mari sorry de spelling galt si
by Tanveer Hussain (few years ago!)
A RAILWAY JOB INTERVIEW
Officer:Tumhein pata chalay ky 2 train ek hi track pe amny samny se aa rahi hain to tum kya kroge?
Sardar:Me kanta badal donga
Officer:Agar na badal sako?
Sardar:Me Red signal donga
Officer:Light na ho to?
Sardar:Me Red jhanda dikha donga
Officer:Jhanda b na mila to?
Sardar:Me Chotay Bhai ko bula longa
Officer:Kyun?
Sardar: Ohnu train di takkar wekhn da bara shoq ay.”:-D
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Interviewer: Let me check your English...Tell me the opposite of good
Sardar: Bad
Interviewer: Come
Sardar: Go
Interviewer: Ugly
Sardar: Pichlli
Interviewer: PICHLLI?
Sardar: UGLY
Interviewer: Shut Up
Sardar: Keep Talking
Interviewer: Ok now stop it
Sardar: ok now carry on
Interviewer: Abay chup ho ja....chup ho ja....chup ho jaa
Sardar: Abe bolta reh....bolta rah....bolta reh
Interviewer: Are yaar
Sardaar: Are dushman
Interviewer: Get Out
Sardar: Come In
Interviewer: U r Rejected
Sardaar: I m selected...bale bale
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Dil ko jlane se kya Faida anso Bhane Se kya Faida
Jb usne Hmen choor kr kisi aur ka Hath tham Lia
Ab uske chote bhai ko cheez dilane se kya
Faida...
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa ne apne 6 month k baby ki birthday party arrange kr li,
Kisi ne pucha:
6 month k baby ka brthday kese?
Santa: hum semester system ko follow karte h
by Pak101.com (few years ago!)
2 Brilliant MindS...!!!
Pathan & Sardar:
Pani Peeny Gaey To GlasS Ulta Para Tha
Sardar:
iSKa To Moo He Band Hy
Pathan:
Neechy Sy Bhi Toota Hua Hy.
by Abdul Hannan (few years ago!)
sante ne naayi de dukan khol layi. banta us dukan te shave kraun aaya.santa-muchhan rakhaniyan ? banta:yes. santa:(muchhan katt ke): aa le jeb wich pa le
by Pak101.com (few years ago!)