Pathan
2 PATHAN bank lootne gay par GUN bhool gay.
Phir bhi bank loot liya.
KESE?
Bank manager bhi PATHAN tha
Bola GUN kal dikha jana
Hum ko zuban ka etbar hy
by Haris abbas Qureshi (few years ago!) / 938 views
Similar Jokes
PATHAN ko 1 charagh mila
Utha kr $aaf kia to 1 Jin nikla or kaha
apki 3 khwahishain puri karonga
PATHAN:
Humko aisa Naswar do jo kabi khatm na ho
ek dum 1 naswar ka packet agya
PATHAN ne thori si naswar nikali to utni naswar or agai
Jin: Baqi 2 khwahishen?
PATHAN Aisa 2 Packet or de do.
by Zia Rasool (few years ago!)
Husband: may tang agaya hun
.
.
Har cheez may meri Car mera ghar
mera mera karti ho
.
.
Kabhi hamara bhi keh dya karo..
.
Ab kiya dhoond rahi ho rahi ho?
.
.
Wife:
.
.
.
hamara duppata..:P:P
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Teacher: Class, we will have only half a day of school this morning.
Class: Hooray!
Teacher: We will have the other half this afternoon!
by Pak101.com (few years ago!)
Beta- “Pitaji, koi aaya hai|”
Pita- “Kaun?”
Beta- “Koi mooch waala hai|”
Pita- “Keh do, nahi chahiye|”
by Pak101.com (few years ago!)
Master Ji: Kal Meine Tujhe Gadhe Par Nibandh Likhne Ko Bola Tha,
Chal Dikha Kya Likha ?
Student: Master Ji, Jaise He Nibandh Likhne Ke Liye Pencil Lagai, Gadha He Bhag Gaya..
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Ki Suhagrat Ke Agle Din Subha Santa Ki Biwi Bade Pyar Se Use Boli
Biwi: “Janu, Hamari Shaadi Ko 24 Gante Ho Chuke Hai”
Santa Romantic Mood Mein: “Haan, Aur Dekho Aisa Lagta Hai Jese Kal Ki Hi Baat Ho“
by Pak101.com (few years ago!)
aik foji train main ja raha th
aik foji train main ja raha tha aur aik police wala samnay baitha tha
police walay nay poocha kay chuti pay ja rahay ho to foji nay kaha haan meri bivi ko bacha hua hai
police walay nay kaha kay kitnay arsay bahad ja rahay ho
foji bola 2 saal bahab
police wala phir to bacha haram ka hua
foji haan main bhee to usko police main bharti kara doon ga
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Santa Helmet Pehen K Bahar Nikla
To Police Ne Kaha Nikaal 50rs..
Santa:
Abe Maine Helmet Pehni To He
Police:
Abe, Par Scooter Kaha He ?
by Pak101.com (few years ago!)
RAAZ: Maine kal easy load wale ko bewakoof banaya FARAZ-Wo kese?
RAAZ- Maine usko 100 Rupey diye
or number galat likhwa diya..
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar ne masjid se jooti chori ki or pakrra geya Molvi: inne jutti chukki ae.. Edi Tind’ karo.
Sardar : Aa ik jutti waapas le lo, te Foji cutting kr deo.:
by hearthackervsgirls (few years ago!)