Saved Your Privates
A soldier goes into the hospital for surgery after being wounded in battle.
Waking up from the anesthesia he sees his doctor standing at his bedside. "So tell me Doc, what did you do to me?"
The doctor says, "Son, we have some good news and some bad news."
"Yeah, what?" replies the patient.
"Well the good news is that we were able to save your private parts."
"Yes, that is good news Doc, but what about the bad news?"
"We put them under your pillow!"
by Pak101.com (few years ago!) / 994 views
Similar Jokes
Interviewer asked sardarji:
Which are the 2 latest versions of java?
Sardarji: Marjava & Mitjava
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Shyam: Surjit bhai apne ghar ke bahar kyun khade ho aur yeh chot kaise lagi?
Surjit: hua yun ki…
Shyam: Kitni bar kaha hai ki logo se jhagda mat kiya ker, kambhakat ne maar kar tera bura haal kar diya hai, bura ho uska, kide pade use
Surjit: bas bas mein apni patni ke bare mein aur galat batein nahi sun sakta.
by Pak101.com (few years ago!)
A teacher asked her students to use the word "beans" in a sentence. "My father grows beans," said one girl. "My mother cooks beans," said a boy. A third student spoke up, "We are all human beans."
by Pak101.com (few years ago!)
Life Style
Agar koi tumhian paththar mary.
To tum par farz hai k
Tum us par phool phenko,
Lekin Gamlay Sameet.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Hansi ko IÑBÖX
Anso ko ÖUTBÖX
Gusay ko HÖLD
Muskan ko SÉÑT
Help ko ÖK
Dil ko VIBRÄTÉ kro
Phr dekho zindgi ki RIÑG TØÑÉ
kesi pyari mehsos hogi.
by Abdul Sami (few years ago!)
Aik shaks ne 6 mah ke bachey ki birthday party mana lee;
Kisi ne poocha : 6 mah ke bachay ki birthday kaise?
woh skahs bola: Hamary han semester-system hai.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
GOLU Ne A.C Lgwaya
MOLU-Apko To Sardi Bahut Lagti He?
GOLU-Oye Mene Ulta Lgwaya He
Garam Hwa Andar Or Thndi Hawa Bahar Jati Hai
by Pak101.com (few years ago!)
Munna bhai: Yeh doctor log operation karne se pehle Patient ko behosh kyun karte hain?
Circuit: Bolay to patient khud operation karna seekh na le is liye…
by Pak101.com (few years ago!)
PIA ki flight me Captain anouncment k bad mike Off krna bhoL gaya…
Captain apne co-pilot se: Ab me 1 cup coffee piyun ga phr Air hostess ko kiss kroga.
ye sun kr 1 air hostes mike OFF krne bhagi to gir gai.
Sath betha pthan: O Khuda Ka Bandi Aram se Jao pehle wo cofee piye ga….
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Shiekh: lijiye na aur RASGULLE.
Mehman: Nahi shukria main pehle he 4 le chuka hoon.
Shiekh: waise Liye to aap ne 7 hain
lekin
khair yahan gin kon raha hy
by Pak101.com (few years ago!)