methi batian
Wife: Main maike ja rahi hoon, talaaq ka notice bhej dongi!
Husband: Ja ja, meethi meethi baatain kar ke khush karne ki koshish mat kar....;-)
by tanveer hussain (few years ago!) / 903 views
Similar Jokes
kehtey hain ek ladkii k padhne say saaara ghar taalim e yaafta hojaata Haii
Lekin
Ladki k college jaaney se jo dus ladke fail hojaatey hain...
...
USKA ZIMMEDAAR KAUN.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek ladki 18th floor se gir padi..
.
13th floor pe 1 ladke ne catch
kar liya or pocha mujhse pyar
karogi..
.
Ladki:" no,, Ladke ne usey chhor
diya 9th floor pe 1 aur ladke ne catch kiya or pucha mujhe kiss
karogi.. .
Ladki:" no, Usne b chhor diya.. .
Ladki cheekhen marti hui 1 aur
chance ki dua karne lagi.. .
.
3th floor pe aate aate Pappu ne
catch kar liya.. .
Ladki foran boli:" mai tumse
pyar bhi krungi aur kiss bhi
karungi" . Pappu ne usey foran chor diya or
bola Pappu:"
Characterless girl,
Isse accha to tu mar jaye "Main sareef banda hu ye galat
kaam hargiz nahi
by Pak101.com (few years ago!)
Aman and wife waiting
for train itne mein PUNJAB MAIL
aayi Aman bhag kar train mein
chad gaya or wife ko bola…
.
.
.
Jab PUNJAB FEMALE aaye
to tu bhi aa jana...!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar to Girlfriend= Darling main tum se shaadi nahi karsakta gharwale mana karrahe hai.
Girlfriend= Tumhare ghar me kaun kaun hai. Sardar= 1 biwi aur 3 bacche.
by Pak101.com (few years ago!)
Sante Ne 1 Makkhi Pakdi Or Pankh TodKar Bola: Ud Ja! Makkhi Nahi Udi!
Santa- Isse PROVE Hua Ki Makkhi K Pankh Tod Do To Wo Behri Ho Jati Hai..
by Pak101.com (few years ago!)
Dunya main woh kon si 2 cheezen hain jo ek doosray k baghair nahi reh saktin? Aur dono bekaar hain?
Socho
Aur Socho
Pathan aur Naswaar.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Father: Why have you got less marks in History Paper"
.
Son: It is not my fault, they asked questions which had happened before I was born.
by inayat khan (few years ago!)
Father : Tum Meri Beti Se Kab Se
Pyar Karte Ho?
.
Boy : 6 Mahine Se.
.
Father : Main Kaise Yakeen Kar Lu?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Boy : 3 Mahine Aur Wait Kar Lein,
Yaheen Ho Jaayega..!!
by Pak101.com (few years ago!)
Wife: Janu! Kash aap message hotay, main ap ko save karti, jab chahe parhti
Husband: Kanjoos, save hi kar k rakhti ya apnikisi saheli ko forward bhi karti?
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Pathan Se: Yaar meri saas k birthday hay koi sasti aur achi antique cheez batao jo ussay don.
Pathan: O khucha, aisa karo humara Sussar de do.
by Abdul Hannan (few years ago!)