Apki Tarf Bijli Arahe Hay
Mother To Doctor On Phone:
Mere Bache Ko Current Laga Hai
Mai Kya Karo
Doctor:
Pehle Ap 2 Nafil Shukrane Ada Karen K Apki Tarf Bijli Arahe Hay
by Pak101.com (few years ago!) / 1022 views
Similar Jokes
Santa Jab Fifth Class Mein Tha To Ek Din Madam
Ne Us Se Puchha
Madam: “Santa Batao, India Ka Jhanda Sab Se
Pahle Kahaan Lagaya Gaya Tha?”
Santa Kaafi Sochne Aur Dimaag Pe Zor Dene Ke
Baad Bola
Santa: “Mam, Dande Par“
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ye keh kr Pathan Ne truck Larkioon pe charha Dia FARAZ,
Bachna ae Hasinoo Lo main aa Gaya.... . . , ., , , , , ,
JEO PATHAN
by Mohammad Ali (few years ago!)
Sardar: doctor sahib ye dawa to kahin se nahi mil rahi.
Pathan doctor:
Ooh hoo.. dawai likhna to hum bhul hi gaya ye to hamara signature hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan: Aaj mai bus ke peche bhagty howe ghar tak aya hon, owr karaye ke 20 rupey bhi bacha leye.
.
2nd Pathan: Tum boht bewakof ho, Rekshe ke peche bhagty tu 80 rupey bach jaty
by Mazhar Khan (few years ago!)
1st ladies- Bartan Dhone Ke Liye Kya Istemal Karti Ho?
2nd ladies- Bahut Si Chize Istemal Kar Chuki, Lekin Pati Se Achchha Koi Nahi
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan: P.C.O kahan hai?
Aadmi ne ishara kar k bataya.
Pathan P.C.O me gaya, pocket se
mobile nikala or baat kr k bahir aa
gaya.
Aadmi ne poocha “jab aap k paas
mobile tha to aap PCO main kyun
gae”
Pathan: Mere dost ne kaha tha k PCO
se phone karo ge to paise kam lagain
ge :-d
by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!)
1 Ladki se 1 Ladke ne dil manga to ladki ne kaha kal dungi
Next day ladki apne sath bachha lekr ayi or ladke ko de diya kyu?
Dil to bachha he ji
by Pak101.com (few years ago!)
Urdu Jokes of Pathan Pathan Lateefay Pathan (ricksha wale se) station jane ke kitne paise lo ge ? Ricksha Wala : 50 rupay. Pathan : 20 le lo ? Rickha Wala : 20 main kon le kar jae ga? Pathan : Peeche betho hum le ke jae ga :D Aik pathan ka school main new admission hoa. Teacher : batao Allama Iqbal kon hain ? Pathan : hum ko kia pata . hum aaj hi to aya hai. Sardar Joke Urdu .
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
santa:tu kis din paida hua?
banta:itwar ko
santa:chal jhute, us din to chhuti hoti hai..!!
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar: Math vich fail kyun hoya?
Son: Kadi teacher kendi ay 3+5=8
Agle din kendi ay 4+4=8, fir kendi ay 6+2=8
miss nu ap confirm nai tay fail menu kr dita.
by hearthackervsgirls (few years ago!)