Bangla car sone ka haar
Boy: Jaan Mai tumhe Bangla,Car,Soney Ka haar
DILA Donga....Girl:Ye Batao, Shaam ko Park Aa
Rahe Ho na..Boy: Agar mummy Ne Bus Ka Kiraya
dia to zarur Aunga....
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1009 views
Similar Jokes
Husband:rat ko mene 1 horror movie dekhi, 1 chudeil kabhi mere age kabhi piche aur kabhi sath chal rahi thi,
Wife:Kaun si movie thi?
Husband:Apni shadi ki
by Pak101.com (few years ago!)
Doctor: tumhari sehat bohat kharab hai,
cigrrete-noshi chor do.
.
.
Pathan: ye nahi ho sakta kyon k cigarrete to chor donga.
Magar noshi meri biwi hai.
by @irha@ (few years ago!)
Pathan ne apni Bhabhi ka Murder kar diya:
Police: Murder kyon kya?
Pathan: Mere dost k paas call aai woh hans hans k baaten kar raha tha.
Maine pucha kon hai? woh bola Tumhari Bhabhi.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Bhale Fb Pe Ladki Ka naam Princess,Angel, sweet girl ya Nazuk Gudiya ho....
.
Lekin
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ghar pe Din me 2 baar Jaru Lagani Hi padti h :D
by Pak101.com (few years ago!)
dil se dil laga kar
bhi dekh,
meri yaad mein aansoo
bahakar bhi dekh,
SMS kya CALL bhi
karenge,
ek baar mere mobile ka
bill chuka kar bhi dekh……
by Abdul Hannan (few years ago!)
traffic police: aap 180 ki speed se q ja rahe ho?
pappu: aap logon ne he tuo side wale board pe likha hai
.
.
.
.
.
.
"yaad rakhiye ghar pe koi apka intizar kar rha hai...!!!
by Sajjad Qureshi (few years ago!)
Muhbt Nakam ho Jaye Tab Bhi Anso Nikaltay Hyn.
Or Agr Muhbt Kamayab Ho Jaye Tab Bhi Anso Hi Nikaltay Hain
by Pak101.com (few years ago!)
Bhikhari: Saab 1 rupaya de do.
Saheb: Kal aana. Kal
Bhikhari: Saala is kal-kal ke chakkar mein is colony mein mere lakhon rupaye fase huye hain.
by Pak101.com (few years ago!)
Husband Wife Mai Larai Hui
Husband Ghar Se Chala Gaya
Husband: Raat Ko Fone Pay Khanay Mai Kia Hai
Wife:Zehar
Husband:Mai Dair Se Aoonga
Tum Kha Kar So Jana..
by Pak101.com (few years ago!)
"Colgate" se daant saaf krain
"pepsodent" se mazboot krain
''closeup" se fresh krain
or agar phir bhi white na hoon to bina sharmae..
"HARPIC" use krain:)
by imran (few years ago!)