Doctor

Doctor ne marez se kaha.main ek mahn se 50 rope ki rozana dawa kha raha hun lekin muje koi fayda nazar nahi aa raha.

doctor .....acha to main ap ko kal se& 40 rope ki dawai dun ga.jis se ap ko roz ka 10 rope ka fayda& nazar aye ga.

by Pak101.com (few years ago!) / 1007 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Mubarak Ho Khan Sab

Nurse: Mubarak Ho Khan Sab
Aap K Ghar Larka Peda Hua Hai

Pathan : O Mera Khuda

Ye Kesa Technology Hai,
B.V Mera Hospital Main Hai
Or Bacha Ghar Peda Hua Hay

by Pak101.com (few years ago!)
Pathan ka challenge

Pathan ka challenge

Pathan: Mai Meenar-e-pakistan ko sar par utha kar Peshawar le ja sakta hon.

Hazaron log ekathay ho gaye

Pathan: Bas ese utha kar mairy sar par rakho tum !

by hearthackervsgirls (few years ago!)
2 saal pehle mujhe bukhar hua tha

pathan: Dr. sahb 2 saal pehle mujhe bukhar hua tha

Dr:tu ab kiya hua?

Pathan:yahan se guzar raha tha socha poch lon k

ap ne Nahane ko mana kia tha, ab naha Lon?

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Main Zarur Aaunga.

Santa-Tum Meri Shadi Mai Aaoge Na?

Banta-Mai Un Logo Mai Se Nahi,

Jo Musibat Ke Waqt Dost ko Akela Chhod De.

Main Zarur Aaunga.

by Pak101.com (few years ago!)
Santa: I got married because

Santa: I got married because I was tired of cooking, clean ing home and washing clothes.

Banta: Amazing, I got divorce for the same reason.

by Pak101.com (few years ago!)
Aisi-ki- taisi kab hoti hai?

Aisi-ki- taisi kab hoti hai?
Kab lagta hai ki ab to bhagwan bhi nai bacha sakta
.
.
.

Ans:-jab DAST lage our pajame ka naada na khule

by Pak101.com (few years ago!)
yaar bahut raat ho gyi

santa:- yaar bahut raat ho gyi h,
aaj raat ko yahi ruk ja,
subah chala jaio.

Banta:- theek h yaar,
fir main ghar se night dress le ata hu.

by Pak101.com (few years ago!)
car main drive karun gi

Wife: chaliye na! Kahiin chalte hain, or Drive main karon gi
Husband: is ka matlab hai k,, jayen gay CAR main or Ayen gay AKHBAAR main

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sachha Pyar Ise Kahte Hai

Ladki Ne Apne Boyfriend Ko SMS Kiya

Ladki: “Jaanu, Agar Tumhara SMS Nahi Aya, Toh Mein Roti Nahi Khaungi”

Ladka Uske Pyar Ko Dekhte Hue Khushi Se Bola: “Sach?”

Ladki: “Haan, Mein Sirf Paneer Parantha, Ice-Cream Kha Ke Guzara Karlungi

by Pak101.com (few years ago!)
Mai Tumhara Mobile Dekh Sakta Hu

BF:Mai Tumhara Mobile Dekh Sakta Hu
GF:Ha Janu Q Nai Just A Minute

Delte Delete Delte
Ya Lo Janu Dekh Lo Tumha To Mujpe Trust Hi Nai

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook