Pati bola patni se

Pati bola patni se-Raja Dashrath ki 3 Raniya thi..PATNI-to ?

PATI- mai 2 shadiya aur kar sakta hu.PATNI- Sonch lo, Dropadi ke 5 Pati the...?

by Pak101.com (few years ago!) / 1130 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Why'd the couple stop

Why'd the couple stop after 3 children? Cos they heard every fourth child born is chinese.

by khalid hussain (few years ago!)
Boy kaisi ho Girl fine

Boy:" kaisi ho...??
Girl:" fine :))
.
Boy:" missing me..??
Girl:" :p
.
Boy:" yaar meri tabiyat kharab hai
Girl:" :O
.
Boy:" aaj kaisa din guzra...??
Girl:" ;)
.
Boy:" busy ho...??
Girl:" II??? B-)
.
Boy:" Koi paas hai... ??
Girl:" kaha na nahi :@
.
Boy:" To pagal ki bachi saali munh se kuch
phoot bhi, apne baap ki shakle kyu send kar
rahi hai.. ??
Girl:" :'((

by Pak101.com (few years ago!)
Yaar Ans sheet pe kya likhun??

Santa:-Yaar Ans sheet pe kya likhun??
Banta:-Yehi Ki
"IS SHEET PAR LIKHE GAYE ANS KALPNIK HAIN JINKA KISI BHI BOOK SE KOI SAMBANDH NAHIN HAI"

by Pak101.com (few years ago!)
Terey Merey Pyaar Ka

Terey Merey

Pyaar Ka

Aisa Nataa Hai,

Dekh K SURAAT Teri ;***; x(@..@)x “(—)”

Mujhko

KHOAF AATA HAI..:-

Ammiiiii…… Bhaaoøwww”

by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Bike chala raha tha

Pathan Bike chala raha tha
Pathan PRAD0 wale se:
Kabi Bike dekha hy?
PRAD0 wala: mJa apna kaam kr
Pathan phr PRAD0 k brabar aya or bola: Kabi Bike
dekha hy?
PRADO wala:
Pagal hy kya meri 40 lakh ki gari or muje Bike se
jala raha hy!
Kuch dair baad PRADO wale ne dekha Bike udhar
pari hy or pathan kahin para hy
PRADO wala: Ye kya hua?
Pathan: Kabi bike dekha hy?
PRADO wala ghusse se bola:
Han dekhi hy bol ab?
Pathan:
Iska BREAK kidhar hota hy?

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Light Theory by Pathan

Light Theory by Pathan:
Moon is more imprtnt than Sun
Bcz it gives light at night when light is needed
While
Sun givs light at day when light is already present

by Pak101.com (few years ago!)
Sir Neeche Kar K Faansi De Do..!

Inspector To Banta:
Faansi Se Pehle
Bata Teri Antim Ichha Kya Hai?

Banta:Mere Pair Upar Aur
Sir Neeche Kar K Faansi De Do..!

by Pak101.com (few years ago!)
Black and Brown

Q: What's black and brown and looks good on a lawyer?

A: A Doberman pinscher.

by khalid hussain (few years ago!)
Santa apne jeb mai

santa apne jeb mai ek patthar le kar ghum raha tha..., usne ek se pucha tha ki kyon le kar ghum rahe ho. to bola jiska jeb bhari hota hai usi ka name chalta hai

by Pak101.com (few years ago!)
Doctor:" Santa! Your daughter

Doctor:" Santa! Your daughter has died!"
.
.

Depressed, Sardar jumps from 100th floor
... .
.
.
At 50th floor he remembers "I don't have a daughter!"
.
.
.
At 25th floor: "I'm NOT married!
.
.
.
.
At 10th floor: I'm "Banta NOT Santa

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook