Priza Bond
1 Pathan Quaid-e-Azam ki Mazar par ja kar dua kar raha tha
"Maira Prize Bond har sorat mai nekalna chahie"
.
Jese hi wo Mazar se bahir agia, kesi ne uske Jaib se Prize Bond nekal lia tha
.
Wo dobar Mazar gia owr bola: "Jinah Sahb ! Pahly pori baat tu samaj lia karain"
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!) / 877 views
Similar Jokes
RAAZ 15 saal se Ro Ro Ke aulad k liye dua mangta
raha
Ek Din God Parkat Huye Or Bole-Abe RAAZ Pehle
shadi to kar le
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Two Tigers were resting under a tree
Suddenly A RABBIT passed very fast
Tiger could not make out &Asked "What was that?"
2nd Tiger smiled & said, "FAST FOOD"
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Mere BV Zero meter hai.
Banta: Tujhe kese pta?
Santa: Shadi se pehle 4 logo ne check kr k muje Batya tha.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 bar ghandhi ji k sar per 8-10 baal ug aye gandhi ji naai k pas gaye,
Naai gusse sai bola inhe ginu ya katu?
Gandhi ji sharmaty howy bole inhy color kar do
by Pak101.com (few years ago!)
1 Truck dosry Truck ko rassi se baandh kar le jar aha tha
.
Yai daikh kar sardar hans kar lot pot hogia owr kahny laga:
1 rassi ko le jany ke lie 2, 2 truck
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 horror movie dekhi
Husband:rat ko mene ek horror movie dekhi, 1 chudeil kabhi mere aage kabhi piche aur kabhi sath chal rahi thi,
Wife:Kaun si movie thi?
Husband:Apni shadi ki
by Pak101.com (few years ago!)
Amazing MATHS MAGIC…
Zarur Try krna
259 x (Ur age) x 39 = ?
Try it & get
Surprise to c
de results
Aapki age 3 bar likhi nzar
Aayegi.
try karo.
by Abdul Sami (few years ago!)
True Love is like a pillow.
U could HUG it when Ur in trouble.
U could CRY on it when Ur in pain.
U could EMBRACE it when Ur happy.
Want True Love?
Spend Rs.50 buy a Pillow.
by @irha@ (few years ago!)
aik darzi zari store par gya or dokandar se bola,bhai sahib kya gale millein gain. Dokandar, han han bhai kune nahi.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Masjid Ke Bahar Chppal Rakhne Main Aur Miss Call Dene Main Kiya Common Hai ? Socho
Nahin Pata ?
Dono Main Dar Lagta Hai
Koi Utha Na Le.:-)
Hehehehehe.
by Pak101.com (few years ago!)