COFFY shop & WINE shop
Santa> What is deffirent between COFFY shop & WINE shop
Banta> coffy shop is the starting point of LOVE and wine shop is last point of LOVE
by Pak101.com (few years ago!) / 956 views
Similar Jokes
Wo Aaj Be Sardi Me Mar Rahi Hay,
Kisi Ne Aik Bar Usy Kaha Tha,
Tum Sweter K Bina Katrina Kaif Lagti Ho
by Pak101.com (few years ago!)
Naukar- Sahab, aap ka kutta to bilkul Aadmi
jaisa lagta hai., kya khilate ho....??
.
.
.
.
.
.
.
.
Malik- Nalayak, wo kutta nahi,
mera beta hai , Engineering kar raha hai aur
aaj-kal Exams ho rahe hain.
by Pak101.com (few years ago!)
Shaikh: Ye kela ktne ka?
Kele wala:5 rupees.
Shaikh:2 rupy ka deta hai?
Kele wala: 2 rupy me to sirf chilka milega.
Shaikh: Le 3 rupy, chilka rakh aur kela de
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Saas:
Bhagwan Ne Tumhe 2 Akkhen Di
Chawal Se Pathar Nahi Nikal Sakti?
Bahu:
Bhagwan Ne Tumhe 32 Dant Diye
2-4 Pathar Nahi Chaba Sakti
by Pak101.com (few years ago!)
Boy: darling, tumhara naam apny haath py likhun ya dil py ??
.
.
.
.
... .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Girl: idhar udhar kio likhty ho..!!
ager sacha pyar karty ho to apni property k papers py likh do =
by Pak101.com (few years ago!)
Aik Black African Lrki Ko jadugar Ne
Jadu Se Par Lga diay.
Lrki : Wow, Ab kia Me PARi bn gai?
Jadugar :NI Pagli..
.
.
.
Tu "CHAM'GADAR' bn gai hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Parents To A College Watchman:
Is This College Good..?
Watchman: Probably The Best
I Did My Engineering Here
&Got Immediate Placement
by Mohammad Ali (few years ago!)
“Srdar: Tum Bike Taiz Q chla Rhe ho?
Pthan: Ye Letter Urgent Dena he
Srdar: kahan?
Pthan: Addres Prhne ka Time Nhi he
Srdar: Ok Go Fast.
by Mazhar Khan (few years ago!)
ek khaali ghar ki diwaar py likha tha k uper khirki mein mat jhankna .ek admi roz kaam py jaaty huy parh k chala jata lekin ek din us ny khirki mein jhankny ka socha jab jhanka tow dekha.
.
.
.
.
andar likha hua tha "aakhir jhaank hi liya na idiot"
by sarmad abbas (few years ago!)
THIS IS A CLASSIC ::
Santa ne facebook pe apna account banaya
aur apni WALL pe likha :
“Yaha thukna mana hai”
by Pak101.com (few years ago!)