COFFY shop & WINE shop

Santa> What is deffirent between COFFY shop & WINE shop

Banta> coffy shop is the starting point of LOVE and wine shop is last point of LOVE

by Pak101.com (few years ago!) / 956 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Wo Aaj Be Sardi Me Mar Rahi Hay

Wo Aaj Be Sardi Me Mar Rahi Hay,

Kisi Ne Aik Bar Usy Kaha Tha,

Tum Sweter K Bina Katrina Kaif Lagti Ho

by Pak101.com (few years ago!)
Naukar- Sahab

Naukar- Sahab, aap ka kutta to bilkul Aadmi
jaisa lagta hai., kya khilate ho....??
.
.
.
.
.
.
.
.
Malik- Nalayak, wo kutta nahi,
mera beta hai , Engineering kar raha hai aur
aaj-kal Exams ho rahe hain.

by Pak101.com (few years ago!)
Ye kela ktne ka?

Shaikh: Ye kela ktne ka?
Kele wala:5 rupees.
Shaikh:2 rupy ka deta hai?
Kele wala: 2 rupy me to sirf chilka milega.
Shaikh: Le 3 rupy, chilka rakh aur kela de

by hearthackervsgirls (few years ago!)
2-4 Pathar Nahi Chaba Sakti

Saas:
Bhagwan Ne Tumhe 2 Akkhen Di
Chawal Se Pathar Nahi Nikal Sakti?

Bahu:
Bhagwan Ne Tumhe 32 Dant Diye
2-4 Pathar Nahi Chaba Sakti

by Pak101.com (few years ago!)
Boy: darling, tumhara naam

Boy: darling, tumhara naam apny haath py likhun ya dil py ??
.
.
.
.
... .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Girl: idhar udhar kio likhty ho..!!

ager sacha pyar karty ho to apni property k papers py likh do =

by Pak101.com (few years ago!)
jadugar Ne Jadu

Aik Black African Lrki Ko jadugar Ne
Jadu Se Par Lga diay.

Lrki : Wow, Ab kia Me PARi bn gai?

Jadugar :NI Pagli..
.
.
.
Tu "CHAM'GADAR' bn gai hai.

by Pak101.com (few years ago!)
College Watchman

Parents To A College Watchman:
Is This College Good..?

Watchman: Probably The Best
I Did My Engineering Here
&Got Immediate Placement

by Mohammad Ali (few years ago!)
Letter Urgent Dena he

“Srdar: Tum Bike Taiz Q chla Rhe ho?

Pthan: Ye Letter Urgent Dena he

Srdar: kahan?

Pthan: Addres Prhne ka Time Nhi he

Srdar: Ok Go Fast.

by Mazhar Khan (few years ago!)
peeping

ek khaali ghar ki diwaar py likha tha k uper khirki mein mat jhankna .ek admi roz kaam py jaaty huy parh k chala jata lekin ek din us ny khirki mein jhankny ka socha jab jhanka tow dekha.
.
.
.

.
andar likha hua tha "aakhir jhaank hi liya na idiot"

by sarmad abbas (few years ago!)
THIS IS A CLASSIC

THIS IS A CLASSIC ::

Santa ne facebook pe apna account banaya
aur apni WALL pe likha :

“Yaha thukna mana hai”

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook