Ek Angrez ko raat me bahut

Ek Angrez ko raat me bahut machhar kaat rahe the...


Usne gusse me aake saari light band kardi.
tabhi room ek jugnu aaya.


Angrez: Ohhhh no!!! India ka macchar sala ab torch leke dhund raha hai

by Pak101.com (few years ago!) / 882 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Santa Banta Se Tum Ne Mujhe Subha

Santa Banta Se Tum Ne Mujhe Subha
Se 2oo Miss CA|Lz Di Ha Kyon ?

Banta Wo Is Lye MA Tujhe Bohat
Miss Kr Raha Tha ...=P;->

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Race

Sardar: Aao Race Lagatay hain, Jo haara woh ek hazaar rupay dega.

Pathan: Lekin Mujhe Rasta nahi Maloom.

Sardar: Bus Tum meray peechay peechay aatay rehna.

Pathan: Thanks Yara...

by ashfaq (few years ago!)
:o

Larki: Jan_E_Man Mujhe Ayse Propose Karo Jaise Aj Tak Kisi Ne Na Kia Ho . . . . . Larka: Kamini Zaleel I Love you Mujh Se Shadi Kar K Mujhe Tabah Kar Dey Beghairat….

by @irha@ (few years ago!)
Ek darya k kinaray 2 Pathan

Ek darya k kinaray 2 Pathan chamach se darya main dahi daal rahe thay

Sardar ne dekha tau poocha: Khocha ye kia karti?

Pathan: hum lassi bana rahe hein.

Sardar: Ha ha ha. O pagal k bacha log is liye tum per lateefa banata hai.

Itna lassi tumara baap piye ga?

by Pak101.com (few years ago!)
kya us din

Teacher: Qayamat k din zamin phat jayegi,
Aasmaan tukray tukray ho jayega,
Har cheez fana ho jayegi.

Pathan Student: To kya us din school ki chutti hogi?

by Abdul Hannan (few years ago!)
Zook-e-Muhabat

Ab TeRe sMs Me Wo Zook-e-Muhabat Nahi Rahi
Dost
LaGta He Tere Sath Bhi Koi Bachi Set HoGai,
(',')/ Bachi K
/).) Chakkar Me
Bhai Ko Bhol Gya

by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa- tum meri shadi me aoge na

santa- tum meri shadi me aoge na?
banta- main un logo me se
nahi jo musibat ke samay dost ko
akela chhod de

by Pak101.com (few years ago!)
Trainee Doctor And Patient

Trainee Doctor: Dekhiye aap dariye mat Main Hoo Na

Patient: Wahi toh mera sabse bada dar hai doctor…

by Pak101.com (few years ago!)
Beta Apko School Jana Kaisa

Dad: Beta Apko School Jana Kaisa Laga?

Beta: Suchl Jana Acha Laga Aur Schl Se Lautna Bhi Acha Laga.
Bas Beech Ka Samay Hi Acha Nahi Laga.

by Pak101.com (few years ago!)
Radio aur Akhbar

Man: Radio or Akhbar me kya farq
hai?
Pathan (bohat sochny k bad): Daikh
mera bhai, baat hai samjhny wali, ab
radio me Aap rotiyan tou nai la skty
na.;-)

by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook