Wife:Fer ki hoe ga?

Srdar in Coffee shop wth wife.
Srdar:Jldi Pi, Coffee thandi ho Jau gi.

Wife:Fer ki hoe ga?

Srdar: Bywakof Rate List waikh

Hot coffee Rs.15
Cold coffee.45:-

by Pak101.com (few years ago!) / 955 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Aap main aur PEPSI main 3 chezain ek jesi hain.

ap main aur PEPSI main 3 chezain ek jesi hain.

1_Sab ko pasand hai

2_Dono sweet hai

Or

3_Dono mai dimaag ki jaga dhakan laga hai..:-

Hahahaha.

by Mazhar Khan (few years ago!)
Padosi:Yar tere ghar se Hmesha

Padosi:Yar tere ghar se Hmesha Hasne ki Awaz aati h Khushi ka Raaz kya h...m? Husband:Meri BV muje jute marti h Lag jaye to wo hsti h,na lge to me hsta hu..

by Pak101.com (few years ago!)
Raju- Mai Aaj Lakhpati Hu Toh

Raju- Mai Aaj Lakhpati Hu Toh
Sirf Meri Wife Ki Mehrbaani Se

Ramu- Toh Pehle Tum Kya
They ?
Raju- Pehle Mai Carorepati Tha.

by Pak101.com (few years ago!)
Mian Biwi mei jhagra ho raha tha

Mian Biwi mei jhagra ho raha tha. Aakhir Shohar bola:

Begum ye masla humein Larai se nahi Aqal se hal karna chahye!
Biwi:

Haan haan.!!
Ta'kay tum Jeet jao?

by Pak101.com (few years ago!)
two womans

Two women were sitting in the doctor's waiting room comparing notes on their various disorders."I want a baby more than anything in the world," said the first, "But I guess it is impossible.""I used to feel just the same way," said the second. "But then everything changed. That's why I'm here. I'm going to have a baby in three months.""You must tell me what you did.""I went to a faith healer.""But I've tried that. My husband and Iwent to one for nearly a year and it didn't help a bit."The other woman smiled and whispered, "Try going alone, next time, dearie

by Mohammad Ali (few years ago!)
George Washington die

Banta: When did George Washington die?

Santa: Two days before his funeral.

by Pak101.com (few years ago!)
Laloo Was Coming Out Of The Airport

Once Laloo Was Coming Out Of The Airport.
As There Was A Huge Rush,
The Security Guard Told Laloo:
“WAIT PLEASE”,

For Which Laloo Replied:
“85 Kgs” And Moved On…

by Pak101.com (few years ago!)
Bole Toh Baelgaadi

Munna bhai -Circuit, bole toh yeh ford kya hai? Circuit -Bhai, gaadi hai.

Munna bhai -Toh phir, yeh oxford kya hai?

Circuit -Bole toh, simple hai bhai, ox mane bael, ford mane gaadi. Oxford bole toh baelgaadi.

by Pak101.com (few years ago!)
Break fail ho gai hai

Sardar:o bike kiun teez kar di hai?

Pathan:break fail ho gai hai is se pehay k accident ho jae jaldi ghar punch jate hain.

Sardar:shabash aur teez kar.

by Sabir shah (few years ago!)
pregnant :p

Pathan ka interview tha..


Sawal aya : English me translate kero,

"Me nokri k liye bohat ummeed se hun".
.
.
.
Pathan : I am Pregnant for the Job...;-(

by @irha@ (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook