Wife:Fer ki hoe ga?
Srdar in Coffee shop wth wife.
Srdar:Jldi Pi, Coffee thandi ho Jau gi.
Wife:Fer ki hoe ga?
Srdar: Bywakof Rate List waikh
Hot coffee Rs.15
Cold coffee.45:-
by Pak101.com (few years ago!) / 955 views
Similar Jokes
ap main aur PEPSI main 3 chezain ek jesi hain.
1_Sab ko pasand hai
2_Dono sweet hai
Or
3_Dono mai dimaag ki jaga dhakan laga hai..:-
Hahahaha.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Padosi:Yar tere ghar se Hmesha Hasne ki Awaz aati h Khushi ka Raaz kya h...m? Husband:Meri BV muje jute marti h Lag jaye to wo hsti h,na lge to me hsta hu..
by Pak101.com (few years ago!)
Raju- Mai Aaj Lakhpati Hu Toh
Sirf Meri Wife Ki Mehrbaani Se
Ramu- Toh Pehle Tum Kya
They ?
Raju- Pehle Mai Carorepati Tha.
by Pak101.com (few years ago!)
Mian Biwi mei jhagra ho raha tha. Aakhir Shohar bola:
Begum ye masla humein Larai se nahi Aqal se hal karna chahye!
Biwi:
Haan haan.!!
Ta'kay tum Jeet jao?
by Pak101.com (few years ago!)
Two women were sitting in the doctor's waiting room comparing notes on their various disorders."I want a baby more than anything in the world," said the first, "But I guess it is impossible.""I used to feel just the same way," said the second. "But then everything changed. That's why I'm here. I'm going to have a baby in three months.""You must tell me what you did.""I went to a faith healer.""But I've tried that. My husband and Iwent to one for nearly a year and it didn't help a bit."The other woman smiled and whispered, "Try going alone, next time, dearie
by Mohammad Ali (few years ago!)
Banta: When did George Washington die?
Santa: Two days before his funeral.
by Pak101.com (few years ago!)
Once Laloo Was Coming Out Of The Airport.
As There Was A Huge Rush,
The Security Guard Told Laloo:
“WAIT PLEASE”,
For Which Laloo Replied:
“85 Kgs” And Moved On…
by Pak101.com (few years ago!)
Munna bhai -Circuit, bole toh yeh ford kya hai? Circuit -Bhai, gaadi hai.
Munna bhai -Toh phir, yeh oxford kya hai?
Circuit -Bole toh, simple hai bhai, ox mane bael, ford mane gaadi. Oxford bole toh baelgaadi.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar:o bike kiun teez kar di hai?
Pathan:break fail ho gai hai is se pehay k accident ho jae jaldi ghar punch jate hain.
Sardar:shabash aur teez kar.
by Sabir shah (few years ago!)
Pathan ka interview tha..
Sawal aya : English me translate kero,
"Me nokri k liye bohat ummeed se hun".
.
.
.
Pathan : I am Pregnant for the Job...;-(
by @irha@ (few years ago!)