Sardar: Raat mujhe ek aadmi ne
Sardar: Raat mujhe ek aadmi ne chaku dikhakar loot liya. Friend:Lekin tere pas to hamesha Gun hoti hai. Sardar:Wo maine chupa di thi, warna wo bhi chori ho jati.
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 764 views
Similar Jokes
Ek Pathan Scheme Wali Bottle Ka Dhakan Bar Bar Khol K Band Kar Raha Tha.
Kisi Ne Pucha Kya Hua?
Pathan: Khocha Dhakan Mai Likha Hai
"Try Again"
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
GirL:
Jab tum ko fone karo tum Shave kar rahe hote ho
Tm din mei kitni Shave karte ho?
Boy
30 se 40
GirL:
Kya tum PaGaL ho?
Boy:
Nahi Main
"Naeei" hon
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Boys Attitude!
Wen A Boy Proposes A Girl
If She Says Yes Then
“Pata Ni Kineya Nu Haa Kiti Honi A” If She Says No
Then “Bandri Apney Aap Nu Aishwariya Samjhdi Hai”
by Pak101.com (few years ago!)
One day Sardar happened to see a marathon race.
What the guys are doing” asked the sardar.
We are running a marathon.
The winner will get prize replied one
runner.
Only the winner will get prize!
Then why others are participating!
Exclaimed the Sardar.
by Pak101.com (few years ago!)
Wife to husband:- Tum bahar jate ho toh hamesha darr laga rehta hai
Husband:- Don’t worry jaldi aajaunga.
Wife:- Tumhari issi baat ka toh darr laga rehta hai..
by haleema sadia (few years ago!)
Santa Ko Der Se Uthne Ki Aadat Thi, Isliye Wo Hamesha Office Der Se Pahunchta Tha.
Uska Boss Iss Baat Se Bahut Naraj Tha, Akhir Usne Santa Ko Chetavani De Hi Di Aur Kaha,
Boss: “Ya To Tum Jaldi Aao Ya Naukri Chod Do”
Haar Kar Santa Ek Doctor Ke Paas Gaya, Aur Usne Kuch Goliya Di Aur Kaha Ki Ab Tum Samaye Par Jaag Jaoge.
Raat Ko Santa Dawai Kha Kar So Gaya, Subha Jab Wo Utha To Sachmuch Suraj Nahi Nikla Tha,
Dawa Ne To Kamaal Hi Kar Diya Tha, Wo Khush-Khushi Tyaar Hua Aur Samaye Se Thoda Pehle Hi Office Pahunch Gaya,
Usne Apne Boss Se Kaha: “Sir, Doctor Ki Dawa To Kamaal Ki Hai”
Boss Berukhi Se Bole: “Wo To Theek Hai, Lekin Pehle Tum Ye Batao Ke Kal Tum Kaha The?“
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan: Mera yaar aaya hai chai to bana do.
Wife:
Mein nahi bana rahi.
Pathan
Bana de jab tera yaar aaye ga to mein b bana
doonga.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
sana “ammi aap mujhe time nahi detien”. Ammi “beta tumhein time chahye to puri ghari le lo,lakin roo mat”
by Abdul Basit (few years ago!)
Muaziz sarif; ap k 100 k card me se 25 tax, 20 u loan aur 50 sms pakage k kate lye gae hain baqi 5 rupee ki ap factory laga len shukria
by Sabir shah (few years ago!)
18 yr old boy-- will u marry me ?
.
.
.
.
......18 yr old girl-- get lost ! no !
.
.
.
5 yr old boy-- will u marry me ?
.
.
.
.
.
18 yr old girl-- OMG ! he's shoo cutee (^_^) yes yes i will !!
This iz Cheating..
by Shak (few years ago!)