oined new job
Sardar joined new job. 1st day he worked till late evening on the computer.
Boss was happy and asked “what you did till evening?”
Sardar :”Keyboard alphabets were not in order, so I made it alright”
by tanveer hussain (few years ago!) / 983 views
Similar Jokes
A Pathan & His Wife Were
Waiting 4 Train
Itne Mai Khyber Mail Aa Gai
Khan Bhaag K Train Mai Char Gaya Or Apni Wife Se Bola Jab Khyber Female Aye To Aa Jana
by Pak101.com (few years ago!)
If u marry one girl she will fight with you
BUT
if u marry two girlz they will fight for u..
by Abdul Sami (few years ago!)
A Suicide Bomber To Mulla Umer
Sir G!
Barood Thora Kum Dala Karen,
Last Time Hamara Admi
.
.
.
.
.
.
Jannat Se 3 Kilometer
Agy Nikal Gya Tha.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Miss apny shagird se pyar hogaya...
Miss ne usay message kia...
.. I Miss you..
..
Sardar ne kafi dair sochny k baad reply kia...
...
...keh...
....
I Student U.
..
hahahha :D
by WAQAR (few years ago!)
Wife: Aaj koi aisi baat kaho, ki main khush bhi ho jaau aur naraz bhi ho jaau . . . .
Husband: Tum meri zindgi ho, aur Lanat hai aisi zindgi par.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pappu Apne Dost Golu Se Puchta Hai.
Pappu: “Tujhe Ladki Fasana Aata Hai”
Golu: “Nahi”
Pappu: “Sikhega?”
Golu: “Haan Haan Bilkul”
Pappu: “Toh Aisa Ker Ek Paper Le Uska Jahaz Bana Aur Ussko Class Mein Uda De, Madam Ke Puchne Par Kisi Ladki Ka Naam Laga De Bas Fas Gayi Ladki“
by Pak101.com (few years ago!)
Agr tum us waqt muskura skty ho jb tum poori terha se toot chuky hoty ho,
.
.
..
.
.
To yaqeen jano tawady to wadi film koi nai..:-D
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Bhikhari ne Awaaz
lagayi- Babu ji roti
milegi??.
-
-
Andar se awaz aai -Biwi
ghar par nahi hai..
-
-
-
Bhikhari- Chumma nahi
maanga saale, Roti to tu bhi de sakta hai…:p:p
by Mazhar Khan (few years ago!)
1 ladki dentist ke paas gayi aur BRA utarkar let gayi
Dr gusse me bola: Main Dentist hu
Lady: Main bhi daant nikalwane hi aayi hu,
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Dunya me jub bhi barish hoti hy to Awazain aati hain:
"What a Romantic Weather"
Or Pakistan main jub barish hoti hy to Awaz aati hy:
1:Utho mundiyo manji ander Kroo...
2:Motor Ty tasla Rakh be hidetiya.
3:toori pij gai sari bsharmo.
4:Bakri andar karo lantio.
5:Oay Dekh pernaly wgdy k nai.
6:Baalan da ty kisay nu yad v ni, hun kha liya khy ty suwah...:)
by lescol (few years ago!)