Aaj kisine mere BAAP ko gaali di.
Santa:Aaj kisine mere BAAP ko gaali di.
Patni:Fir?
Santa:Maine bhi uske baap ko gaali di.
Patni:Lekin wo kaun tha?
Santa:Mera BETA..
by Pak101.com (few years ago!) / 1017 views
Similar Jokes
Teacher: Hero Bhadur Hota Hai, Heroin Khubsurat Hoti Hai, Tum Kia Banna Chahtey Ho? Bhadur Ya Khubsurat? Student: Dono, Yani . . . "Heroinchi"
by Pak101.com (few years ago!)
A fool looks in miror & thinks: Isko kahi dekha hai!
After a while he remembers: Yeh toh wahi kamina hai jo meri shadi ki album mein meri biwi ke saath khada hai!
by Abdul Sami (few years ago!)
Sardar Ji Tay Sardar Ji day 5 Parawan nay ral kay taxi lay lai
15 Din Chalanday Rahay Sawari hi Koi Na Mili....... . . .
3 Para Pichay Bethay Rehnday Si Tay 2 Aggay :)
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa Ek Jyotish Ke Paas Kundli Dikhane Gaya.
Jyotish: “Tera Naam Santa Singh Hai?”
Santa: “Ji Maharaj”
Jyotish: “Tujhe Do Ladki & Ek Ladka Hai?”
Santa: “Ji Maharaj”
Jyotish: “Tune Abhi 10 Kilo Chawal Kharide Hai?”
Santa: “Haan, Oye Aap To Antaryami Ho”
Jyotish: “Bete Agli Baar Aana, To Kundli Lana Ration Card Nahi
by Pak101.com (few years ago!)
Phool wala: Sahab yeh phool (flower) apni gf ke liye le jaen
Admi: Meri koi gf nhi hai
Phool wala: Phir apni mengater k liye le jaen
Admi: Meri koi mangater nhi
Phool wala: Phir apni bv kai liya
Admi: Mearafri koi bv bhi nhi hai
Phool wala: Dunya ke aye khush naseeb admi meri taraf sey ye phool tere liye
by Pak101.com (few years ago!)
1 Pathan Ki Cycle Chori Hogai
“Us Ne Alaan Kia”
Jis Ne Meri Cycle Churai He Wo Sham Tak Wapas Kr De.
Warna Me Wohi Kronga
Jo Mere Abo Jan Ne Kia Tha”.
Sham Se Pehle Us Admi Ne Cycle Wapas Krdi,
Or Pocha
“Ap K Walid Sahab Ne Kia Kia Tha ? Pathan Ne Jawab Dya!
“Unho Ne Dosri Cycle Khareed Li Thi”..
by Pak101.com (few years ago!)
Santa joins as accountant
Wo Pen ke sath scissors bhi le jata hai pucha kyon
Santa: Mujhe Cheque bhi to Katane hai
by Pak101.com (few years ago!)
In exam hall a girl askd to a sardar:
‘Muje bas is answer ki starting bata do baki mai likh lungi.’
Sardar ne dhyan se idhr udhr dekha,phr dhire se bola
“The”
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Munna: I Sent love letter 2 my Girlfriend everyday.
for 3 years.
Circuit: Then what hapned?
Munna: Nothing she married da postman
by Mohammad Ali (few years ago!)
Santa : Tumhari biwi ka kya naam hai?
Banta : Google Kaur.
Santa : Ye kaisa naam hai?
Banta : Yaar mein jaha bhi hota hoon, wo mujhe dhoondh hi leti hai!
by Pak101.com (few years ago!)