Bahut garmi hai yaar
When someone says bahut garmi hai yaar
hand them a packet of lays and say
Lo hawa kha lo :D :D :D
by Mazhar Khan (few years ago!) / 956 views
Similar Jokes
Wife: I had to marry you to find out how stupid you are.
Husband: You should have known it the minute I asked you to marry me
by tanveer hussain (few years ago!)
1 Angraiz PAKISTAN aya URDU sekhnay. Kuch arsey baad wo wapas gaya to logo ne kaha k kya sekha? ! ! ! Angraiz ne kaha "BiJLI CHALI GAYI" "BiJLI A GAYI"
by Pak101.com (few years ago!)
Aik student net pe apna result dekh k:
“Mei fail? Wo b English mein?
.
.
.
.
.
That’s unpossible!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Admi:Santa aap ka aik dant blue Q hai?
Santa:Yaar main ne ink lagayi hoyi hai,
Admi:Hain! Wo Q ji
Santa: oye khoty "bluetooth" da zamana hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Husband: Mein apni wife se divorce chahta hu. Voh mere se 6 mahine se boli nahi.
Lawyer: Dubara soch lo, aisi wife kismat valon ko hi naseeb hoti hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Papa: Beta,
Tum Apni Shadi Mein kis kis ko Bulaaoge..??
Beta:- jisne mujhe apne shadi mein bulaya tha..
.
.
papa:- mujhe bulaoge na..?
.
.
.
.
.
.
Beta:- tez mat baniye,
aap bhi nahi bulaye the mujhe...
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher-Batao A ke baad kya aata hai?
.
.
.
Santa kafi der sochne ke baad bola
.
Kya Bolti Tu!":-:-)
by Pak101.com (few years ago!)
Aik kanjus shaks ki murghi chori hoi is ne faisla kia kay das din tak roti nahi khaye ga takeh mughi ka noksan poora ho jaye do din khana khanay se wo bohat dubla ho giya. Aik din wo shahar jaraha tha rastey mein is sa ziada dubla aadmi mila kanjus is se kahne laga bhayi meri to murghi chori hogayi hai magar yun lagta hai jaisay tumhari bakri khogayi hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Postman: I have to come 5 miles to deliver you this packet.
Blonde: Why did you come so far. Instead you could have posted it..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Kutte ko Murgi se pyar tha
Usne MUrgi se sadi ki
Thode time baad Murgi ne Khrgosh ko Jnam diya
Ye sb kya he?
AJAB PREM KI GAJAB KAHANI!
by Pak101.com (few years ago!)