Obama:Tujhe swiming ati h?
Obama:Tujhe swiming ati h?
?
?
?
Lalu:Na!
Obama:Tere se to kutta acha h jo swim kr
leta h.
.
.
.
.
.
Lalu:Tumko ata Hai?
?
?
Obama:Ya! Lalu:Sasura fir tohre aur kutte me frk kya h...
by Pak101.com (few years ago!) / 851 views
Similar Jokes
Ak admi ki shadi hui dost se mashwra lya k apni bv ka dil kesy jitun
Dost:Us k pas cigerate lga kr jana or dhunwa us k mu pe mar k kehna
Janu agr tm kaho to ye adat b chor skta hun
admi ne ja kr aesa hi kiya
Bv ne sun kr jwab dia
Nhi its ok Agr Gold Leaf hy to 1 suta mujhy b lagwa do.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Maa- “Itne dino se tum apne premi ke saath ghoom
rahi ho, vah shaadi ke liye kuch nahi bolta,
aakhir vah chahta kya hai?”
Beti- “Pata nahi maa, jyada samay vah mujhe
andhere me hi rakhta hai”
by Pak101.com (few years ago!)
A lady broke a signal..
Police man : Hey !! Stop the car.. lady!
Lady : Please let me go, I am a teacher..
Police man:
Hurrah, I've waited for this moment all my life !
Now write
"I WILL NEVER BREAK A SIGNAL"
500 times :D
by Mohammad Ali (few years ago!)
Santa: bhagwan ka shukar hai ki India 14th August ko aazad nahi hua..
Banta: Kyun??
Santa: Are yaar, Phir hum 15th August kaise manaate ?
by Pak101.com (few years ago!)
Pessenger: Tumne Mere Jaib Me Hath Kyn Dala?
Pathan: Muje Machis Chahiye Thi
Pessenger: Tum Mujhse Mang Sakte The
Pathan: Hum Ajnabi Se Baat
Nahi Karta
by Pak101.com (few years ago!)
Orkut te kudi fasai,
Facebook te gal chalai,
Twitter te ma-bapu nu milai,
Yahoo te divorse ho gaya,
ess bahane yaara da computer Da course ho gya
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Do Ladies Aapas Mein Baat Kar Rahi Hoti Hai.
1st Lady: “Bartan Dhone Ke Liye Kya Istemaal Karti Ho?”
2nd Lady: “Bahut Si Chize Istemal Kar Chuki, Lekin Pati Se Achhi Koi Cheez Nahi“
by Pak101.com (few years ago!)
Molvi jamaat se pehlay bola: “Kisi ka paon saff se agay
nhi hona chahiey.
Peechay kharay aik punjabi ne kaha: “Q “no ball” ho jaye gi?
by Pak101.com (few years ago!)
Taxi driver to sardar:-
Sardar ji petrol khatam ho gaya ha gaddi agay nahi ja rahi
sardar: Koi gal nahi gaddi piche lelo
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 Bar Santa USA Gaya
Waha Church me Gaya to Achank Waha aawaz i TANN
Ittefaq se Lyt b Chali Gayi
Santa Dar kar Bola
Oye Bhago Undertaker aa gaya.
by Pak101.com (few years ago!)