Ek aadmi apni biwi ka antim sanskar
Ek aadmi apni biwi ka antim sanskar karke ghar ja raha tha.Achanak bijli chamki, badal garje,jor se barsaat ho gayi.Tufan aa gaya
Aadmi: He Bhagwan,Lagta hai pahunch gayi
by Pak101.com (few years ago!) / 1221 views
Similar Jokes
Bush: Tumhain tairna(swiming) ata hy?
Pathan: Nhi
Bush: Tum se acha to kutta(dog) hy!
Pathan: Tumhain tairna ata hy?
Bush: Yes
Pathan: Tum main aur kuttay mn kia faraq hy?
by Abdul Hannan (few years ago!)
santa:tu kis din paida hua?
banta:itwar ko
santa:chal jhute, us din to chhuti hoti hai..!!
by Pak101.com (few years ago!)
Wife:Main Mernay ja rahi hon,
Husband:Ye lo Dairy Milk.
Wife:Q?
Husband:Khudship K moqay per
khuch meetha ho jse:-)
by A. Sami (few years ago!)
PATHAN ko 1 charagh mila
Utha kr $aaf kia to 1 Jin nikla or kaha
apki 3 khwahishain puri karonga
PATHAN:
Humko aisa Naswar do jo kabi khatm na ho
ek dum 1 naswar ka packet agya
PATHAN ne thori si naswar nikali to utni naswar or agai
Jin: Baqi 2 khwahishen?
PATHAN Aisa 2 Packet or de do.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar: Aaj mere parosiyon ka bacha gum ho gya..
Firend: Phir tum na kya kiya?
Sardar: Maine un se kaha ‘google’ pr search kar lo…:)
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Jija: saali se, ap ke yahan ki sab se famous cheez kaunsi he?
Saali: jija ji, jo famous thi, use to ap legaye.
by Pak101.com (few years ago!)
Girlfriend Romantic mood me, Aaj ghar mai koi nahi hai, Aajao
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Boyfriend :- Tu mere ghar aaja pagli, mere ghar sab log hai
Tera dil laga rahega :P
Moral :- Har ladka kamina nahi hota, Koi sharif bhi hota hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Aik Aadmi Ki Biwi Sey Sawal Kia Geya
Key Aapko Konsi Book Sab Sey Ziada Pasand Hai?
Biwi:
Apney Husband Ki Cheque Book...
by Tanveer Hussain (few years ago!)
'I Was In A Taxi,
When Da Taxi Driver Said:
"I Love This Job.Im indpndnt.Im My....'
by Mazhar Khan (few years ago!)
1 Sardar: Oh yar me bari mushkil me hon,
Meri biwi mujh say ek pappi ka Ek rupia leti hy.
2nd sardar: Yar tu to lucky hy,
Auron se to wo
5 rupay leti hy.;
by Pak101.com (few years ago!)