Sardar maths k paper mein
Sardar maths k paper mein dance kr raha tha.
Kisi ne pucha ye kya kr rahy ho?
Sardar: mere dost ne kaha tha har step k number hoty hein...;-)
by Pak101.com (few years ago!) / 1024 views
Similar Jokes
Gabbar: Ye hath mujhe de de thakur,
.
.
.
Thakur: Le le..
mere hath lele..
basanti ke bhi le le,.
.
Jay aur viru ke bhi lele
.
.
Ramu kaka ke bhi le le
.
.
Aur Octopus ban ja Saale.!
.
.
.
.
Gabbar: Sorry yaar, tu to emotional ho gaya. :D
by Pak101.com (few years ago!)
True Love is like a pillow.
U could HUG it when Ur in trouble.
U could CRY on it when Ur in pain.
U could EMBRACE it when Ur happy.
Want True Love?
Spend Rs.50 buy a Pillow.
by Mazhar Khan (few years ago!)
A Student wrote a letter to is father from hostel: dear Dad...! No Money, No Fun Your son! His Father Replied: Dear Son! So Sad, Very bad. Your Dad!
by Mohammad Ali (few years ago!)
Naa dekh asmaan ko itni hasrat se
…Dost…
Kisi parinday ne moo pe potti kr di to saari hasrat
nikal jaye gi…!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar; mere pas bahut kapre hain par pehne k lye waqt nai milta
Admi;kia ap wazeer ho?
Sardar;nai me dry cleaner hon
by Sabir shah (few years ago!)
Santa sends friend request to Girl on Facebook :-
Girl : Kaunn ho tum ?
Santa : Hasrat tumhari
Girl :- Chahate kya ho ?
Santa : Mohhabat tumhari
Girl:- Pachtao gaye tum
Santa : Kismat hamari
Girl : Married hoon main
Santa: To Status single Kuyn rakha hai Manhoos Maari :@
by Pak101.com (few years ago!)
Masoom Dhamki
1 cHor choRi kr k ghR SE
ja rHa tha
k
... Bachey ki Aankh khul gAi
BacHa :
mEra SCHOOL ka BAG b leja saly wrna
shor mcha donga
by Pak101.com (few years ago!)
Santa asks Priest: Why did god make women sobeautiful?
Priest: So that you will love them.
Santa thinks for a short time...
... Santa: But why did God make them so dumb?
.
.
.
.
Priest: So that they will love you.
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher:- Translate This Punjabi Sentence Into English . .
Ethay Tey Anni Peyi Hoyi Aey.
.
.
.
Sardar: A Blind Girl Is sleeping here ! ;
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Please is SMS ko itna SEND karo k Meri hony wali Biwi tak pohanch jaye:
"JAAN Tum kahan rehti ho? Apna Address to bata do."
Please meri Madad karen
by Pak101.com (few years ago!)