Boy to his mom
Boy to his mom:"Mumma mai kaise paida hua.. ??
.
Mom:"Maine 1 bartan me mitti daal kar rakh di,
kuch din baad usme se tum mujhe mile..
.
Bache ne aisa hi kiya..
Ab kuch din baad usne jakar dekhato usme 1 mendak tha..
.
.
Bacha:"gusse se dil to karta hai ke Saale..
tujhe goli mar du, par kya karu ??
Aulad hai tu meri :D
by Pak101.com (few years ago!) / 1044 views
Similar Jokes
Son: Abba idher aa
Mother: Aise nahi boltey beta,
daddy ko izat k saath bulate hain,
Son: Abba izzat k saath idher aaja.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Zindagi mein bahut si aisi choti choti cheezein hain jo bahut bada dard de jati hain
Banta: Wo kaise?
Santa: agar yakin na ho to alpin per baith kar dekh.
by Pak101.com (few years ago!)
Father: Nalaik
Parhlo Kabhi Tum Ne Apni
Book Khol Ke
Bhi Dekhti Hai?
Son: Han Abu
Roz Kholta Ho
1 Book,
Father: Konsi
Son: FaceBook,
by Mazhar Khan (few years ago!)
Sardar:aik kala bulb dena.
Dukandar:kala bulb ka kia karna hai?
Sardar:dopahir me sone k lye andera karna hai.
by Sabir shah (few years ago!)
Girl friend: who do you love more, your mother or me?
Boy: I love you. I respect my mother.
Girl: So you dont love your mother?
Boy: I respect her with love
Girl: So you dont respect me?
Boy: I love you with respect
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar:shalimar express kitne baje ayegi?
Tt:9 baje
sardar:local train?
Tt:1 bajy, ap ne kahan jana hai?
Sardar:patri cross karni hai.
by Sabir shah (few years ago!)
Santa: Go and water the plants.
Servant: it's already raining.
Santa: So what? Take an umbrella and go.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Yaar aaj pehli bar maine accha kaam kya, jiss par logon ne mujhe bohat mara!
Banta: Woh kya..
Santa: Ek makan mein aag lagi thi, aur andar kuch log thay, maine window tori aur andar ja kar sab logon ko bahar nikal diya.
Banta: Toh logon ne kyun mara
Santa: Yaar, kyun ke woh sab log fire fighter thay!
by Pak101.com (few years ago!)
Banta: Yeh chaaku kyun ubaal rahe ho?
Santa: Suicide karne ke liye
Banta: Toh phir ubalne kyu, kya zaroorat hai?
Santa: Kahin infection na ho jaaye!
by Mohammad Ali (few years ago!)
Boy & girl playing Ludo.
BOY: Agar 1,2,3,4 ya 5 aya to I’ll kiss U.
Girl: What?
Acha aur agar 6 aya to?
Boy: Kabi Ludo nai kheli kya.6 aya tu dubara bari
by hearthackervsgirls (few years ago!)