Sardar Was Asked To Explain In English!
Sardar Was Asked To Explain In English!
Dukh Hamesha sath Rehta
Hy Magr Khush¡ Aati Jat¡ Reht¡ Hy” $ardar,
My Wife Is With Me ßut Her $ister Çomes & Goes.
by Pak101.com (few years ago!) / 1054 views
Similar Jokes
Aaj, kal, harpal,
Aaj, kal, harpal, har samay, har vaqt, maheno, salo saal se ek DIL tumhare liye dhadakta tha aur dhadakta rahega aur wo DIL hai ur"s own DEAR
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Post Master in a post office told to a woman,”You have to put another stamp on this letter as it is too heavy.
The woman replied, “How would an extra stamp make it lighter.”
by Pak101.com (few years ago!)
2 Guys Were Following 2 Girls
Both Girls Took Rakhi & Tied To Their Hands.
1st Guy To Second Guy- What Will We Do Now?
2nd Guy-U Marry My Sis, I Will Marry Ur Sis
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan went 4 interview
Afsar:Tell me opposit of the day. Pathan:Night
Afsar:Cool Pathan:Hot
Afsar:Ugly Pathan: pichli
Afsar:I said UGLY Pathan:I said PICHLI
Afsar: oh my God Pathan: oh my devil
Afsar:Get out Pathan:Come in
Afsar:U r rejected Pathan:I am selected!
Afsar: keep quite. Pathan: speak tight.
Afsar: go to hell. Pathan: come to jannat.
Afsar: nikal jao jahil kahe k. Pathan: andar ao laik yahe k.
Afsar: police ko bulao. Pathan: Foj ko bagaon.
Afsar: uffff Pathan: Tuffff.
Afsar office se bhagte hue bhago Pathan: Pakro
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Bob: Boss, mission par kaise jaaoon, mujhe headek ho raha hai.
Ajeet: Abe head ek ho ya do, kaam to karna hi padegak.!
by Pak101.com (few years ago!)
A friend asks sardar how was ur exam
Sardar: It was ok but i couldnt answer past tense of THINK. I thought thought & finally i wrote THUNK
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 behra scooter ghasit k la raha tha
2nd behra-petrol khatm ho gya kya
1st- nhi yar petrol khatm ho gaya
2nd- ohh.!Mujhe laga petrol khatm ho gya!!:-P
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Itne Kam Marks?
Do Thappad Marne Chahiye.
Pappu: Haan Papa, Chalo Maine Us
Saale Master Ka Ghar Bhi Dekh Rakha Hai…
by Pak101.com (few years ago!)
Ashwin empire se:1 bal raha gaya ye bi karta hun,
empire:kiun?
Ashwin:ta ke pakistani pher mera mazaaq urha na saken k 1 ball rah gaya hai.
by Sabir shah (few years ago!)
Mohabbat
ISHQ
Pyar
ye 3 Cheeze Har Tufaan ka Muqabla KR sakti hai
Magar Ek Cheez in Sab Ko Khatam Kar sakti hai
Aur Vo hai Mummy Ki Chappal.
by Pak101.com (few years ago!)