1 Sardar Apne Bhai ko Maar raha tha.

1 Sardar Apne Bhai ko Maar raha tha.

1 Admi ne Poocha Tum ise q Maar rahe ho..?

Sardar: Doctor ne kya c

.

.

En’nu Dwai Kott k deni ay.

by Pak101.com (few years ago!) / 948 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

sardar joke

Sardar wins 20 cr from Rs. 20 lottery ticket. Dealer gave 11cr after deducting tax. Angry Sardar: “Give me 20 cr or else return my 20 Rs back.”

by farrukh ahmed (few years ago!)
Santa Ke Pappa Kaise Hain

Santa: Kal Papa Kuwe Me Gir Gaye Bahut Chot Lagi,Bahut Chilla Rahe The

Banta: Ab Kaise He?

Santa: Teek Honge
Kal Se Kue Se Koi Awaz Nahi Ayi

by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Ka Gadha Gum Ho Gaya

Pathan Ka Gadha Gum Ho Gaya,
Pathan Use Dhond'te HueEk Park Pohncha!!

Wahan Ek Larka Apni GirlfriendKi Aankhon Me Dekhte Hue KehRaha Tha...

Mujhe Tumhari Aankhon MeSari Dunya Nazar Arahi Hai.

Pathan Chillaya Or Bola,Bhai Dekhna Zara Mera GadhaNazar Arha Hai Kahin...:-)

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Train me laloo ne apna trunk

Train me laloo ne apna trunk upar samaan rakhne vali jagah par rakh diya. Neeche Mayavati baithi thi.

Mayawati: Lalooji, apna samman kahi or rakho, mere sirr pe gir jaega.

Funny Lalu: Koi baat nahi behanji, iss me tutne vali koi cheez nahi hai

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Apna Radio Theek Karwanay

Sardar Apna Radio Theek Karwanay Shop Pe Gaya.

Dukandar: Radio To Theek Hai
Bas Mousam Kharab Honay Ki Waja Se Chal Nahi Raha.


Sardar: Theek Hai,

Te Mousam Nawa Pa Day.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Amitabh Bachaan In Kaun Banega

Imagine: Amitabh Bachaan In Kaun Banega Crorepati:Who Is The Chief Minister Of Gujraat A) Laloo Prasad Yadav B) Nitish Kumar C) Mayawati D) Narendra Modi

Sonia Gandhi: Narendra modi.

Amitabh Bachaan: Lock Kar Diya jaaye???

Sonia Gandhi: Lock kar Diya To main Apako 2 Crore Doongi.

by Pak101.com (few years ago!)
Aik pathan ko koi aadmi mobile par

Aik pathan ko koi aadmi mobile par bohat tang kar raha tha

Pathan ne tang aa kar apni sim badal lior osse naye number se phone karte hoe bola
Abb mujhe tum tu kiatumhara baap bhi tang naheen kar sakta
Main ne sim badal li hai

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar

SARDAR k betay ki baraat thi Sardar 250
SARDAR k betay ki baraat thi
Sardar 250 afraad le k pohncha,


Larki ka baap: Tum ne tou kha tha k 50 bandey honge?


Sardar: bande 50 e ne, baqi saarey chawal ney.

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Girl papa

Girl-papa,ek ladka mjhe bar bar i love u bol raha h,kya karu?

Father-beta usse shadi karle zindagi bhar agar dobara bolde to mera naam badal dena..

by Pak101.com (few years ago!)
Aapne Kabhi Socha Hai

Aapne Kabhi Socha Hai Lofer Aur Offer Mein Kya Antar Hota Hai
Simple Hai Yaar….

Ladka Agar I Luv U Boley To Lofer Aur Ladki Bole To Bhaiya Offer !

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Pappu asked 1 question

Ek bar ek ladka samosa

Aati Thi Jaathi Thi

Shadi Se Pahle Girlfirend

A Tiger was giving wedding p..

Ek pagal dusere se

One friday night

Masjid Ke Bahar Chppal Rakhn..

Mohabbat ISHQ Pyar

Aik Din Aik Pathan Ki Apne B..

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook