Flirt Husband And Wife
In A Party
Wife To Waiter: Where has the beautiful girl gone who was serving drinks?
Waiter: Why, you want a drink madam, I will arrange for you….
Wife: No, Actually I am searching my husband.
by Pak101.com (few years ago!) / 936 views
Similar Jokes
CIRCUIT TO MUNNA: Bhai, Bapu ne bola tha k kabhi bhi jhoot nahi bolna . Apun aaj se kabhi jhoot nahi bolega
MUNNA: Aye Circuit, woh Shanti ka baap teray ko dund rehla hai.
CIRCUIT:Bhai usko bolo apun gaon mei hai.
MUNNA: Par Circuit, abhi to tu bola kabhi jhoot nahi bolega.
CIRCUIT:Bhai, apun nahi bolega, par tum to bol sakta hai na.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ladka Aur Ladki Dono Haath Mein Haath Daale Jaa Rahe The,
Usi Waqt Ek Shararti Bachha Aaya Aur Bola,
Bachha: “Bhaiya, Kal Wali Didi Jyada Bhadiya Thi”
by Pak101.com (few years ago!)
1 Pathan 4 meter lamby pipe se hukka pi raha tha
Dost ne pocha: Etny lambay pipe se kion pi rahay ho?
.
Pathan: Doctor Sahb ne tambako se door renhy ka kaha hai
…..
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
Ek khoobsoorat si larki bus stop per khari bus ka intezaar ker rahee thee. Paas kharey ek nojawan ney usey dekh ker fiqra kasa, “chand to raat mein nikalta hey, dopeher mein kis tarah?”
Larki ney foran jawab diya, “Ullu to raat mein bolta hey, din mein kaisey?”
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Shaadi ki party mein DJ wale ne
puchha: kab tak bajaana hai…..??
.
.
.
Santa: oye 8 – 10 peg Lagane tak
baja lo uske baad toh hum sab
generator ki awaz par bhi naach
lenge
by hearthackervsgirls (few years ago!)
golu-madam aap murgi hai kya teacher- q golu -
aap mujhe hamesha test mein anda deti hain
by Tanveer Hussain (few years ago!)
2 Larkiyan bus Mai 1 seat ke liye Larrh rahi theen.
.
Ek Larka kafi Dair se Dekh raha Tha, to kehne Laga:
Kyun larrh rahi ho?
Is ka hal main batata hoon. Tum me se jo umar mei bari hai, wo beth jaye.
.
.
Phir
.
.
Phir kya?
Dono girls puray rastay khari rahin.
Ufff yeh intelligent boys!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Larki maan se:ammi ye mard kia hota hai aur khusra kia hota hai?
Maan:parhne wala aagr jawab de de to mard agr na de to khusra.
by Sabir shah (few years ago!)
Sardar’s Son – Papa jaldi-2 mera viya kra deo nahi ta main DAADI nal viya kra lavanga.
Sardar:oye tu meri MAA nal viya krayenga.!
Son:-kyo tusi meri MAA nal ni krayea..
by Pak101.com (few years ago!)
Difference between Problem , Talent and Kismat
2 Boys love 1 Girl = PROBLEM!
1 Boy love 2 Girls = TALENT!
2 Girls love 1 Boy = Qismat.
by Tanveer Hussain (few years ago!)