Mard aur khusra
Larki maan se:ammi ye mard kia hota hai aur khusra kia hota hai?
Maan:parhne wala aagr jawab de de to mard agr na de to khusra.
by Sabir shah (few years ago!) / 1095 views
Similar Jokes
Wife: Me is dress me moti lag rahi huna.
Husband (Mazaq Men): Han
Wife: Hain ! Moti lag rhi hu?
Husband: Nae Nae
Wife: Bolain moti lag rahi hu?
Husband: Nahiii
Wife: bolain na?
Husband: Haan !!
Wife: Koi nae.
by Pak101.com (few years ago!)
Girl & Boy on Phone
Boy:
Hello aj kis colour k kapray pehne hain tm ne?
Girl:
Tmko bus yehi sab fazool baaten krni hoti hain?
Boy: okay, ye batao, how should State Bank fight these inflationary trends with minimum intervention in the money markets?
Girl:
hmmm
Pink colour k
Jo EiD pe pehne thay
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Finally, i told my parents that i want a blackberry or an apple.
My m0ther said :
.
"Ghar me mosambi he pehle w0 kha"..
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa Market Ja Raha The Achanak Ek Ladki Usse Takrai Aur Boli.
Ladki Muskurate Hue: “I Am Sorry”
Santa Khush Hote Hue: “I Am
Santa Singh, Nice To Meet You Miss Sorry“
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Askd The QuaIification 4rom Beautiful Girl
Girl Replied: Double M.A
Sardas Askd: Kyun Pehla Galat Ho Gya Tha?
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Dukhi Tha
Kisi Ne Pucha: Kyu Tension Me Ho?
Sardar: Yaar Ek Dost Ko plastic Surgery K Liye 2 Lakh Diye,
Ab Saale Ko Pehchan Nahi pa raha hu
by Mazhar Khan (few years ago!)
;;YAD RAKHO TO DIL K QAREEB HAIN HAM ;;;SSSSS;;
BOL JAHO TO FASLAY HAZAR HAIN;;
by Abdul Sami (few years ago!)
A teacher teaching ALJEBRA:
If x=y & y=z then
it means x=z.
Give an exmple.
STUDENT:
Sir,
i Love u & u love ur daughter,
it means i love ur daughter...!
by Pak101.com (few years ago!)
Son: Mom,Papa bahut sharif he
Mom: Wo kaise beta
Son: Papa jab bhi kisi ladkiko dekhte he to apni ek aankh bandh kar lete he
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: When do you know your kids have grown up?
Banta: When your daughter begins to put on lipstick or your son starts to wipe it off.-
by Pak101.com (few years ago!)