Shiekh sb Ap Apni Beti Ki
Boy: Shiekh sb Ap Apni Beti Ki Shadi Mjh Sy Kr Do Main Apko Uske Wazn k Brabr Sona Dunga
Sheikh: Mjhy Wqt Do
Boy: Sochny k Liye
Shekh: Nhi Beti Ka Wzn Brhane k Lye?
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 1053 views
Similar Jokes
Husband aur wife may jagra howa to wife nay apni maa ko phone kia ami mayra un say jagra howa hai may 3,4 month k liay aap k gar a rahe hoo
Maa boli jagra us kambakht nay kia hai saza b us ko milni chahiay tu wahe tehar may arahe hoo 5,6 months k liay
by tanveer hussain (few years ago!)
Hospital Ka Amla Sheikh K
Pich Bhag Raha Tha.
Logon N Pocha Kya Hua
Doctor:
4 Bar Aisa Hua
Ye Dimagh K Operation K
Bhaney Aata Hai
or
Tind Karwa K Bhag Jata Ha…
by Mazhar Khan (few years ago!)
Mene Usay Phone
Kiya Wo So, Rhi Thi
Phir Usne Mujhe Phone Kiya,
Main So, Raha Tha:)
#Moral:- Jaisi Karni, Vaisi Bharni...
by Pak101.com (few years ago!)
Cheel urri
Kawwa urraa
Maina urri
Chirria urri
Gadha urra
Oops..Sorry jaldi main aap ka b urra
dia
by Mazhar Khan (few years ago!)
Dada Apny Potay Se: Tumhary Teacher Aa rahay Hain,
Tm Chhup Jaao.
Pota: Pehle Aap Chhup Jaen,
Maine Aapki Mout Ka Bahana Bana Kar 2 Hafte Ki Chutti Li Hai. :-)
by Pak101.com (few years ago!)
Nark me bahut se log aram se soo rahe the. .
.
BHAGWAAN - Ye log to nark ki garmi me bhi aram se so rahe hai. .
.
YAMRAAJ -SAALE U.P. se HAI
by Pak101.com (few years ago!)
Interviewer: Just Imagine You Are On Third Floor And It Catches Fire
How Will You Escape?
Sardar: Simple
I Will Stop My Imagination!
by Pak101.com (few years ago!)
ek pathan ki behan ko daku utha kar le gaye,
sab ne kaha daku khatarnak hain khali haath mat jana
behan ko bachane.
Pathan 2 kilo mithayi le gaya.
by Pak101.com (few years ago!)
Patient: Mujhe beemari hai.
Na khaaon to Bhook lagti hai.
Na Soun oto Neend aati hai.
Aur ziyada kam kar loon to thak jata hoon.
Doctor: Saari raat dhoop mein baitho theek ho jao gay.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Teacher: urdu mein translate karo,
“Dear look at that girl.. She is beautiful”
Student:
“jani !!! Bacchi to dakh …
Qayamat hy qayamat….
by Raju (few years ago!)