The Multi-Talented Rajni
Rajni's Shooting Talent
Arjuna: I can aim and shoot the tip of a rat's tail.
Rajinikanth: I can hit the rat's tail tip's cell's mitochondria protein's
amino acid's base pair's hydrogen bond in the ratio of 1.23:5.32!
Rajni's Cookery Talent
Rajnikant went to world cooking championship..
Of course Rajni won
but guess what he made in finale???
.
.
.
.
.
Lal mirchi ki meethi khir
by Pak101.com (few years ago!) / 881 views
Similar Jokes
Funny Doctor to lady: Madam, your husband needs rest. These are sleeping pills.Lady: When should he take the pills?
Funny Doctor: No madam, these pills are for you.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Dukhi Hokar Apne Dost Banta Ke Ghar Jata Hai Aur Banta Se Bolta Hai.
Santa: “Yaar, Mujhe Apni Biwi Se Talak Chahiye”
Banta: “Lekin Kyu Akhir Aisa Kya Hua?”
Santa: “Wo 6 Mahine Se Baat Hi Nahi Kar Rahi”
Banta: “Ek Baar Phir Soch Lo Aisi Biwi Sirf Kismat Walo Ko Milti Hai“
by Pak101.com (few years ago!)
Boy Friend on phone:
Hi dear muje teri bahut yaad aa rahi hai
I seriously miss u!
GF: Abhi to baat ki humne
BF: Arey phirse tuje hi lag gaya, Sorry!!
by Pak101.com (few years ago!)
1 Chor Ne Apni Mangetar Ko Gold Ka Set Diya.
Mangetar (Khushi Se):
“Jaan Is Set Ki Qeemat Kya Ha?”
Chor:
“3 Saal Qaid aur beshmar littar.”
by Pak101.com (few years ago!)
1 Din Tarzen Janwaro Ko Unki Zaat Bata Raha Tah
Sher – Tajput
Cheeta – Butt
Ghora – Malik
Gadha – Pathan
Gadha Chilla K Bola
“Yaar Bahi May Gadha He Thek Hon”
by Pak101.com (few years ago!)
Waiter-Apne samose aur pakodon ko andar se kha
liya, lekin bahar ka saara chhod diya! Aisa kyon?
Customer-Kyonki doctor ne kaha hai, bahar ka
khaana mat khao..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan raat ko Machardani laga kar so raha tha: Achanak ek Jugnoo aa nikla.
.
.
.
.
Pathan: Lo ye khocha machar humko Torch le kar dondh raha hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Na cheeno mere mulk ki larkion se M0BILE ki service
"FARAZ"
Aik yehi to KaaM hy jiski waja se wo ghar k kam waqt se pehle kar leti ha.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Anti Misba: Tumari itni hansi kyu Nikal rhi hy?
Major Rohail: Tumara new dress dekh kar.
Anti Misba: Oh Acha! Is ka matlab tumne Abi new
dress ka BILL nhi dekha.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Father to Son: Is Baar Exam main Pass huwe ya Fail,
BIKE Zarur Dilaunga.
Son: Konsi Bike?
... Father: Paas Huwe to HONDA 70,
College Jaane k Liye
Aur
Fail hue to YAMAHA 100
Doodh Bechne k Liye.
by Pak101.com (few years ago!)