Sceme wali bottle
Ek Pathan Scheme Wali Bottle Ka Dhakan Bar Bar Khol K Band Kar Raha Tha.
Kisi Ne Pucha Kya Hua?
Pathan: Khocha Dhakan Mai Likha Hai
"Try Again"
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 918 views
Similar Jokes
Santa: Go and water the plants.
Servant: it's already raining.
Santa: So what? Take an umbrella and go.
by Pak101.com (few years ago!)
Kabhi kabhi mere dil mein khayal aata hai, aaj
nahin aaya,
kaha na kabhi kabhi aata hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Boy: Mere dada ney 1857 ke jang main dushman ki tangain kaat diye thhe. .
Dost: Gardanien kyun nai katein?
Boy: Wo pehle se he kati hui thi.
by Pak101.com (few years ago!)
Mai apna “DUKH” kise sunau.. ??
.
.
YARRON
.
.
.
.
.
.
.
.
.
1 hi LADKI ka NUMBER tha mere
pass Wo bhi Alim Baba ki bato
me aakar DELETE kar
diya.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Dadi:tumhari teacher aa rahi hain tum chup jao.
Pota:pehlay tum chup jao tumhari wafat ki waja se me 3 din chuti pe hun.
by Sabir shah (few years ago!)
first friend: yar aaj main nay PC hotel main sirf 50 ropay main khana khaiya
2nd friend: naheen yaar woh kaisay?
ist friend: yaar bill to 2000 bana tha unhoan nay police ko bulwa liya aur main nay 50 ropay day ka jan churwai
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar Ek Baraf Ka Tukra Utha Ker Usey Ghour Se Dekh Raha Tha…
Admi:- Kya Dekh Rahe Ho???
Sardar:- Dekh Raha Hoon Key Yeh Leak Kahan Se Ker Raha Hai
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Aik larki pankhy sy latak k khud
kushi kr rhi h0ti hai. Samne wali
khirke sy ose sardar daikh rha
h0ta h or chilla k khata h....
.
.
.
.
.
...
.
LATAKNY SY KUCH NI HOGA AMMI KO BOLO K COMPALAN B PILAYN ;-) :D
by Pak101.com (few years ago!)
Satna’s BV: Janu sawera ho gya jago
Banta’s BV: Chaand dhal gya jago
Singh’s BV: Darling it’s dawn get up
Major Rohail’s BV: OYE! Subha ho gae mera husbnd ane wala hai
by Pak101.com (few years ago!)
PRINCIPAL :Agar koi ladka girls hostel mein gaya
toh first time 100 Rs fine, 2nd time 200 Rs. Fine
and 3rd time 500.
MUNNA BHAI :Boley to Monthly paas ka kya lega
Mamu.
by Tanveer Hussain (few years ago!)