Doctor k band Clinic

Doctor k band Clinic k agey lambi line thi
1 sardar bar-bar line mai ghusta,log usko pakr k peche phenk dete

sardar:Lagay raho kameeno,
mai v clinic nhi kholna.

by hearthackervsgirls (few years ago!) / 886 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

husband: tum se shadi kar k

husband:
tum se shadi kar k mujhey ek faida to hua...
wife:

khush ho kar boli kunsa faida?
husband:

muj mere gunahoon ki saza dunya mein hi mil ghi

by Pak101.com (few years ago!)
Wife: Suno doctor ne muje

Wife: Suno doctor ne muje 1 mahina aaram k liye Switzerland ya Paris jaane ko kaha hai. Hum kaha jayenge ?
.
.
.
Husband: Dusre Doctor k pass. ( ?•? )

by Pak101.com (few years ago!)
wife hits her husband with frying pan

wife hits her husband with frying pan
Husband: What was that for...?
Wife: I found a paper in your pocket
with the name Jenny on it.
Husband: I took part in a race last week
and Jenny was the name of my horse.
Wife: Sorry..!
Next day wife hit him with the frying pan again
Husband: What now..?
Wife: Your horse is on the Phone .

by hearthackervsgirls (few years ago!)
O budhia ruk

Lion- O budhia ruk, mujhe tera khooon peena hi.

Budhia- lion bhai kisi javan ladki ka pio uska khoon garam hoga,

Lion-nahi aaj mera COLDDRINK pine ka man hai.

by Pak101.com (few years ago!)
teacher to student

teachr to student:
ek taraf paisa hai, ek taraf dimag

kya lo gay???????
student: paisa

teacher: galat, Agar mai hotee tou dimag laitee


student: Jiskre passjo nahi hy vo wohi leta hai.........:)

by ahsan raza (few years ago!)
kia hal ho ga

kiya hal ho ga yeh jan lo
abhi be wakat hai man jao
bury wakt ka say phaly man jao
WaRNa police waly khud he mana lay gy;-)

by Abdul Sami (few years ago!)
WATCHMAN

Har mard ki life dekho to

Without shadi SPIDERMAN

Shadi k time SUPERMAN

Shadi k bad GENTLEMAN

or Biwi khubsurat ho to puri umar WATCHMAN

by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa: Yaar aaj pehli bar maine

Santa: Yaar aaj pehli bar maine accha kaam kya, jiss par logon ne mujhe bohat mara!

Banta: Woh kya..

Santa: Ek makan mein aag lagi thi, aur andar kuch log thay, maine window tori aur andar ja kar sab logon ko bahar nikal diya.

Banta: Toh logon ne kyun mara

Santa: Yaar, kyun ke woh sab log fire fighter thay!

by Pak101.com (few years ago!)
Santa: So, you are distantly

Santa: So, you are distantly related to the family next door,

are you?

Banta: Yes,
their dog is our dog’s brother.

by Pak101.com (few years ago!)
Girl: “Which Laptop

Girl: “Which Laptop Do You Have?”
Boy: “Dell XPS15, i7 Processor, 2.2 Ghz, LED Display, 4GB Ram, 1TB Hard Disk And 2GB Nvdia Grafics Card And Which 1 You Have?”
Girl: “Pink One“

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook