Final Match Update
Ladki ke shadi me uska ex-boy friend vi aaya tha
Wo bahut smart lag raha tha, sabi ne usse pucha kya aap hi
dulhe ho
boy - nahi me to semi final me out ho gaya tha final dekhne
aya hun
by Pak101.com (few years ago!) / 1082 views
Similar Jokes
Ek sharabi akash ki taraf ishara karke bola: Yeh suraj hai ya chand?
Dusra Sharabi: Pata nahi bhai, mein bhi is shehar mein naya hun.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Ka Polutry Farm Tha, Par Kuch Time Se Usko Business Mein Loss Chal Raha Tha.
Ek Din Vo Hath Mein Bandook Pakad Ke Sari Murgiyo Ko Ikatha Karke Bola
Santa: “Kal Agar Tum Sab Murgiyo Ne Do Do Ande Na Diye To, Main Tum Sabko Goli Se Uda Dunga”
Agle Din Usne Dekha Ki Sab Murgiyo Ne Do-Do Ande Diye Hai, Par Ek Ne Sirf Ek Hi Anda Diya Hai”
Santa Ne Bandook Uski Taraf Kari Aur Bola: “Bata Sirf Tune Hi Ek Anda Kyu Diya Hai”
Murgi Mari Si Awaj Mein Boli: “Sir Ye Ek Anda Bhi Maine Aapke Dar Ki Wahaj Se Diya Hai, Warna Main To Murga Hun“
by Pak101.com (few years ago!)
Fakeer:Maaji Bhukha Hu, Khuda Ke Naam pe Khana De Do
Maaji:Khana Abhi Nahi Paka
Fakeer:FaceBook Pe RAHIM
CHACHA k Naam Se Hu
Pak Jaye To update kar dena..
by Pak101.com (few years ago!)
Urdu Jokes of Pathan Pathan Lateefay Pathan (ricksha wale se) station jane ke kitne paise lo ge ? Ricksha Wala : 50 rupay. Pathan : 20 le lo ? Rickha Wala : 20 main kon le kar jae ga? Pathan : Peeche betho hum le ke jae ga :D Aik pathan ka school main new admission hoa. Teacher : batao Allama Iqbal kon hain ? Pathan : hum ko kia pata . hum aaj hi to aya hai. Sardar Joke Urdu .
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Motorway police:KHAN ap 180 Kì speed
sy kyn ja rahy ho
KHAN:Tm logn ny he to side waly
board pe likha hy:
YAD RAKHN GHR PE KOI AP KA INTIZR KR RHA HY ;->
by Pak101.com (few years ago!)
Bank
manager ask the pathan in interview
Manager” what is Cyclone? Pathan: It
is the loan given by the bank to
purchase a Cycle.
by Åkásh khãñ (few years ago!)
Har Sawal Se Dat Kar Ladna,
Fekne Me Kami Mat Karna,
Mouka Mila To Peche Bhi Dekhna,
Aur Ek Baath Yaad Rakhna,
Aage Wala Ka Paper Apna Samajhna
by Abdul Sami (few years ago!)
beta bap say:.aba jan! main dadi jan say shadi karonga".
bap nay jawab main kaha."nahi betay wo to meri ammi hian. kesi ki ammi say shadi nahi kartay."
ye sun kar betay nay masoomiat say kaha:. "to phir ap nay meri ammi say kiun shadi ki ?"
by Pak101.com (few years ago!)
THERE ARE BASICALLY 7 TYPES OF GIRLS:::::::::::::::::::
1.HARD DISK GIRLS:
remember everything forever.
2.RAM GIRLS:
forgets about you the moment you turn her off.
3.SACREENSAVER GIRLS:
just for looking.
4.INTERNET GIRLS :
difficult to access.
5.SERVER GIRLS:
always busy when you needed.
6.MULTIMEDIA GIRLS:
makes horrible things looks beautiful.
7.VIRUS GIRLS:
these type of girls are normaly called
::WIFE::
once enters in your system don,t leave even after format.
by Choudhry Asim (few years ago!)
A beautiful slogan behind the car of a married man, "Please do not distub, I
am already disturbed.".
by Rizwan Ajmal (few years ago!)