2 Din K Liye Apni Kameez Dena.
Mouse To Elephant:
2 Din K Liye Apni Kameez Dena.
Elephant:
“Ha….Ha….Ha…..
Pehney
Ga Kya ??â€
Mouse:
Nahe,Beti Ki Shadi Hay,
Tent Lagwana Hay..
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 852 views
Similar Jokes
Memon At Petrol Pump:
Bhai 1rs Ka Petrol Dal Do.
Salesman:
Bhai Itna Sara Petrol
Dalva K Kahan Jana Hai?
Memon:
Jana Kahan Hai
Hm To Aise Hi Paise Urate Hen…
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek ladke ne jockey ka underwear kharida. 2 din bad woh gaon chala gaya.
Waha usne apni dhoti upar karke sabko dikhaya.
Baad mein ghar pahuncha toh pata chala ki underwear toh chair par para tha!!
by khalid hussain (few years ago!)
Pakistani: Mera beta bada ho raha hai. Voh sweet girlfriends ke sath bahar ghoomne jana pasand karta hai.
Indian: So sweet, mera beta to tumare bete se kahin aage hai, voh sweet girlfriends ke sath ghar ke andar rehna pasand karta hai.
by Pak101.com (few years ago!)
1 Bazurg kisi abadi se guzar rhy thy unho ne dekha ke puri abadi mai sirf 2 ghar ese hy jo chand ki tarha chamk rahe hy
Wo isi tajasus mai dusre din b isi abadi se guzray or wohi manzr dekha unho ne logo se poucha ye kia raz hy
Logo ne unhy bataya ke ye Allah ke wo bandy hy jinho ne
UPS lagwaya hy.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Boyfriend:
Main Tumhari Roz Roz ki
Farmaishon se Tang Aa kar
'Khud Kushi' kar Raha hun.. =/
... ... Girlfriend:
Achha.. 1 White Suit to Dila do,
13vee pe Kya Pehnungi
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Waiter: Khan Sahb, 10 Rs Tip To Meri Insult Hy..
Khan: To Phir..?
Waiter: 20 Rs To Hon..
Khan: Main Tumhari Double Insult Nhi Kr Skta..!
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Ek circus mein ladki ne sher ko kiss kiya! Ring mastar: Aap mein se koi yeh kar sakta hai? Boy : Main aata hoon par pehle iss sher ko peeche karo
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan K Ghar Guest Aa Gaye...
Maa Ne Kaha:
Jao Baita Ja K Mehmanon K Lie Kuch Ley K Aao
Pathan Bahar Gaya Or....
,
,
,
Rikshaw Le Aya.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Gabbar: Ye hath mujhe de de thakur,
.
.
.
Thakur: Le le..
mere hath lele..
basanti ke bhi le le,.
.
Jay aur viru ke bhi lele
.
.
Ramu kaka ke bhi le le
.
.
Aur Octopus ban ja Saale.!
.
.
.
.
Gabbar: Sorry yaar, tu to emotional ho gaya. :D
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Africa K Janglat May
1 Wild Life Team Research Karnay Gae.
Ghaat Lagay 1 Sher Ne
Un Pe Hamla Krdia Aur Sab Kø
Khä Kär Wo Aakhri Aurat Ki Tarf Barha Aur Achank
Us K Pairon Main Gir K Haath Jor K Kehne Laga..
Meray Pait May Bohat Dard Horha Hai,
Koi Totka To Batado Zubaida Aapa.
by hearthackervsgirls (few years ago!)