2 Din K Liye Apni Kameez Dena.
Mouse To Elephant:
2 Din K Liye Apni Kameez Dena.
Elephant:
“Ha….Ha….Ha…..
Pehney
Ga Kya ??â€
Mouse:
Nahe,Beti Ki Shadi Hay,
Tent Lagwana Hay..
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 854 views
Similar Jokes
Sardar: Mere Dada ne 1857 ki jung mein 8 dushmano ki taangein kaat di thin..
Dost: Gardanein Q nahi kaatin?
Sardar: Wo koi pehle hi kaat gaya tha..
by Pak101.com (few years ago!)
Chinki Se College Mein Ek Ladke Ne Pucha.
Boy: “Tumhari Age Kya Hai?”
Chinki: “20 Years”
Boy: “Juthi, Tumne To 5 Saal Pahle Bhi Yahi Batayi Thhi”
Chinki: “Dekha, Ladkiya Juban Ki Kitni Pakki Hoti Hai“
by Pak101.com (few years ago!)
Lion- O budhia ruk, mujhe tera khooon peena hi.
Budhia- lion bhai kisi javan ladki ka pio uska khoon
garam hoga,
Lion-nahi aaj mera COLDDRINK pine ka man hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Circiut: Bhai, who apnay bachpan ka dost aarehla hai aaj raat ko dinner pe.
Mera Sara chain collection apne kamray mein chupa do na please.
Munna bhai: Kyun tera dost chor hai kya?
Circiut: Nahin Bhai, woh apne chain pehchan lega.
by khalid hussain (few years ago!)
Sardar:tm ne mujhe dhoka dia hy
Dukandar:Nhe sir,mai ne apko orignal radio dia hy
Sardar:radio pr MADE in JAPAN lika hy “ON” karo to khta hy
Ye radio pakstan hy
by Pak101.com (few years ago!)
Kabhi kabhi mere dil mein khayal aata hai, aaj
nahin aaya,
kaha na kabhi kabhi aata hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan: Khuda ka lakh lakh sukar
hai k pakistan 13 August ko aazad nai howa..
DOST: (Heran hote hoe) Q.??
Pathan:phir hum 14 August kese manaty!!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
A Ticket Collector In A Train Fines Rs400 For No Ticket
He Chrgd 1st Girl Rs300
Who Wz Wearing Sleevless
Rs200 To 2nd Who Wz Wearing Sleevless & Backless
Rs100 To 3rd Who Wz Wearing Sleevless Backles & A Mini Skirt
He Chrgd Rs 0 To The 4th One
Why?
Dirty Mind!
She Had The Ticket:-)
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Yaar aaj pehli bar maine accha kaam kya, jiss par logon ne mujhe bohat mara!
Banta: Woh kya..
Santa: Ek makan mein aag lagi thi, aur andar kuch log thay, maine window tori aur andar ja kar sab logon ko bahar nikal diya.
Banta: Toh logon ne kyun mara
Santa: Yaar, kyun ke woh sab log fire fighter thay!
by Pak101.com (few years ago!)
What is the difference between Monkey & Donkey ?
Monkey saves this message &
Donkey deletes this message.
Choice is yours
by Abdul Hannan (few years ago!)